Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nnnnuuuuurrrrh han er cute
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih hvor er han bare skøn
Maalene skriver: Neeeej - han er da bare ALT for skøn søde Han har da bare et grin der kan smelte ethvert hjerte - åhh en skøn lille supermand
Neeeej - han er da bare ALT for skøn søde Han har da bare et grin der kan smelte ethvert hjerte - åhh en skøn lille supermand
Det var det jeg sagde ven hihi - man kan bare se i hans øjne, hvor glad og tilfreds han er
Babyklar skriver: Det var det jeg sagde ven hihi - man kan bare se i hans øjne, hvor glad og tilfreds han er
Maalene skriver: Ja, det kan man virkelig - det klarer du fandeme flot
Ja, det kan man virkelig - det klarer du fandeme flot
1000 tak - ihh får helt tår i mine øjn - prøver at klare det så godt som jeg kan i hvertfald
åååååårh
Babyklar skriver: God dag damer ville lige endnu engang dele min lækre glade dreng med jer , det er fra den 11 August Storm er bleven en nem og glad dreng - Storm blev igår 4 MDR - for delen tiden går så hurtig det er skræmmende heh ..
God dag damer ville lige endnu engang dele min lækre glade dreng med jer , det er fra den 11 August Storm er bleven en nem og glad dreng - Storm blev igår 4 MDR - for delen tiden går så hurtig det er skræmmende heh ..
nurhh hvor er han bare cute altså... og sikke nogle dejlige kinder han har
michelledam skriver: nurhh hvor er han bare cute altså... og sikke nogle dejlige kinder han har
heh ja, er spændt på at få afvide hvad han vejer på tirsdag
Babyklar skriver: 1000 tak - ihh får helt tår i mine øjn - prøver at klare det så godt som jeg kan i hvertfald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128