Gode råd om flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2011

spj

Hej piger

Er der nogen af jer der har så meget styr på det der med at købe flyverdragt, så I kan hjælpe med hvor stor man skal købe den?

Min datter er næsten 16 måneder og jeg er i tvivl om det skal være en størrelse 86 eller 92 hun skal have.

Hvor meget plads skal der være til at vokse i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Nalle

Hvad str bruger hun i tøj, jeg plejer at købe flyverdragten en str større end den de bruger

Anmeld

17. august 2011

spj

Nalle skriver:

Hvad str bruger hun i tøj, jeg plejer at købe flyverdragten en str større end den de bruger

Det er lidt forskelligt. 80 eller 86.

Anmeld

17. august 2011

Nalle

spj skriver:

Det er lidt forskelligt. 80 eller 86.

Men hun skal jo heller ikke bruge den endnu, så jeg ville nok købe en 92, eller 86 hvis du vil have hun snart skal bruge den

Anmeld

17. august 2011

L.J.L

spj skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der har så meget styr på det der med at købe flyverdragt, så I kan hjælpe med hvor stor man skal købe den?

Min datter er næsten 16 måneder og jeg er i tvivl om det skal være en størrelse 86 eller 92 hun skal have.

Hvor meget plads skal der være til at vokse i?

hvis hun bruger 86 nu ville jeg købe en 92 til hende, der er trods alt et par mdr til vinteren starter så hun kan nå at vokse endnu.

Anmeld

17. august 2011

norenberg

jeg har ogsåen søn på 16 mdr som bruger 80/86 i tøj og har lige købt flyverdragt til ham i str 2 år/92

Anmeld

17. august 2011

spj

Nalle skriver:

Men hun skal jo heller ikke bruge den endnu, så jeg ville nok købe en 92, eller 86 hvis du vil have hun snart skal bruge den

Hun skal gerne kunne passe den hele vinteren og hun er en meget varm pige, så der går nok noget tid før hun skal bruge den.

Anmeld

17. august 2011

Karo

Det kommer an på flyverdragten og længden at din datter.

Jeg overvejer at købe en i str. 86 til min datter på 16 mdr. Ida er 76 lang men lidt "kraftig" i det. Den flyverdragt jeg kigger på har en længde fra nakke til fod på 85 cm og altså rigelig stor. Spørgsmålet er så bare om den er for stor. Det bedste er at prøve den på og så skal man gerne kunne have en god håndfuld flyverdragt i hånden hvis man tager fat i det overskydne stof mellem benene.

Ida bruger iøvring en str. 86 normalt

Anmeld

17. august 2011

spj

L.J.L skriver:

hvis hun bruger 86 nu ville jeg købe en 92 til hende, der er trods alt et par mdr til vinteren starter så hun kan nå at vokse endnu.

Tak for svar.
Ja, der er forhåbentligt noget tid til det bliver vinter. Tror også jeg hælder mest til 92, det er trods alt længe hun skal kunne passe den.

Anmeld

17. august 2011

spj

Karo skriver:

Det kommer an på flyverdragten og længden at din datter.

Jeg overvejer at købe en i str. 86 til min datter på 16 mdr. Ida er 76 lang men lidt "kraftig" i det. Den flyverdragt jeg kigger på har en længde fra nakke til fod på 85 cm og altså rigelig stor. Spørgsmålet er så bare om den er for stor. Det bedste er at prøve den på og så skal man gerne kunne have en god håndfuld flyverdragt i hånden hvis man tager fat i det overskydne stof mellem benene.

Ida bruger iøvring en str. 86 normalt

Det var et smart tip med håndfulden. Tak.

Jeg må ned og prøve mig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.