Gode råd om flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

B&J

spj skriver:

Ej ja, der var godt nok smart. Det er altså så dejligt når man laver et god kup også oven i købet kan genbruge.
Jeg har lige købt en fra Kvickly også af deres eget mærke det der friends tror jeg det hedder.
Åh hvorfor skal det være så svært. Det ville være meget nemmer hvis man havde råd til at købe fra en børnetøjsbutik hvor de kunne vejlede en, men synes bare de er så dyre. Den jeg har købt kostede 599.

Jaa jeg syntes også 600kr er meget når man kan få noget til 200-300kr andre steder som er lige så godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

GUSO

spj skriver:

Tak for svar. Min datter er fra 28/4 10 så de er næsten lige gamle. Ved du hvor lang din datter er nu?
Jeg har endt med at købe en i 92 også må jeg lige ha min mands vurdering når han kommer hjem. Jeg synes egentligt ikke den er meget for lang. Tror det passer meget godt med længden, synes bare ærmerne er enormt lange og den ret stor i omkredsen.

Ja, det ville være rigtig smart hvis man først måtte købe dem senere.

Hej igen.. Ja hun er 79-80 cm.. Der er også forskel på mærkerne og hvad str de skal bruge nogle mærker er 86 fra 12-18 mdr, hvor andre er fra 18-24.. Hvilket også er pisse irrieterende.. Ja det er ikkealtid lige nemt.. Jeg har også en meget slank pige så det skal også være en relativ smal dragt, ja der er mange forhindringer..

Anmeld

17. august 2011

millesofie

spj skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der har så meget styr på det der med at købe flyverdragt, så I kan hjælpe med hvor stor man skal købe den?

Min datter er næsten 16 måneder og jeg er i tvivl om det skal være en størrelse 86 eller 92 hun skal have.

Hvor meget plads skal der være til at vokse i?

jeg køber altid en i den str hun bruger og så en billig en (evt genbrug) i en str større

så har man også to, hvis den ene ikke når at tørre og man skal i vuggestue

Anmeld

17. august 2011

spj

GUSO skriver:

Hej igen.. Ja hun er 79-80 cm.. Der er også forskel på mærkerne og hvad str de skal bruge nogle mærker er 86 fra 12-18 mdr, hvor andre er fra 18-24.. Hvilket også er pisse irrieterende.. Ja det er ikkealtid lige nemt.. Jeg har også en meget slank pige så det skal også være en relativ smal dragt, ja der er mange forhindringer..

Ja, det er godt nok ikke nemt. Det var da lidt letter sidste år hvor de bare blev kørt rundt.

Anmeld

17. august 2011

spj

millesofie skriver:

jeg køber altid en i den str hun bruger og så en billig en (evt genbrug) i en str større

så har man også to, hvis den ene ikke når at tørre og man skal i vuggestue

Det er bare svært lige at vide hvor meget de vokser indtil de skal begynde at bruge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.