Kravler ud af sin tremmeseng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2011

BrightStar

Ja, nu er vores søn på 1½ år begyndt at kravle ud af sin tremmeseng.. Jeg er overhovedet ikke tryg ved det, da han jo kan slå sig rigtig slemt.

Vores datter på 3 år, gjorde det også da hun var 1 år og 9 mdr, og hun kom dengang i en juniorseng, hvilket fungerede helt fint. 

Jeg synes dog slet ikke vores søn er klar til det, men hvad gør man så?? Nogle der har nogle ideér? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

bullerbassen

For knap en uge siden havde vi samme problem med vores yngste mand på knap 2 år.. Købte derfor en junior seng til ham , men han er stadigvæk i tremme sengen.

Vi tog et par dage hvor vi lagde ham ind igen og blev lige i nærheden . Så så snart han kravlede op puttede vi ham igen . efter 2 dage blve han i sengen igen.

Syntes som dig også det var farligt , hvis han faldt på hovedet, men stadigvæk heller ikke klar. Ved ikke om de er løsningen for jer ellers må han i junior seng

Anmeld

17. august 2011

serinasmor

hmmm ... kan du pille den ene side af tremmesengen så den stadig er stabil sådan ?? måske er det nok at sænke den ene side ... hvis intet af dette kan lade sig gøre... ved jeg at et par stykker herinde har pillet 3-4 tremmer ud i den ene ende så ungerne kunne kravle ud uden at komme til skade ...

det sidste kræver så bare at det ikke er en seng i er megaglade for eller at den ikke er jeres .. ¨

håber i finder er brugbar løsning ...

ellers må juniorseng, sengeheste og store puder være løsningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.