hvordan var din oplevelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Min første vuggestuebesøg i dag tag godt . Jeg havde glædet mig til indkørsel men de sagde til mig allerede på torsdag skal jeg forlade ham i en time . Det er alt for tidligt men hun mente det var godt for ham .

Har i prøvet det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

K&S

Jeg tror, det er meget normalt.

Da Anton startede i DP var vi der sammen 1 time den første dag, 2. dag var han der alene fra 9-12, 3. dag ligeså alene fra 9-12 (i legestue med alle de andre DP´ere) - derefter har han været der fra ca. 9-15

Anmeld

16. august 2011

Zeus

Vi var til opstarts samtale igår, kæresten var der med hende i dag i 1 time, og imorgen smutter han i 1-1 1/2 time, og torsdag + fredag skal hun være der selv fra kl.08.45-kl.11.45.. Det har vi det okay med, da hun virker til at være tryg ved dp'eren og de andre børn

Hvordan havde din det?

Anmeld

16. august 2011

AndreasMor84

Det er meget normalt, at man efter 2 dage prøver at gå fra vuggestuen en times tid og ser hvordan det går. Går det helt galt ringer de jo til dig - det gør vi i hvert fald

Anmeld

16. august 2011

Munder

Vi besøgte vuggestuen en dag et par uger før og var der i nogle timer.

Allerede første dag forlod min mand hende i et stykke tid, og efter 3 dage var hun fuldt indkørt. Så det kan sagtens lade sig gøre

Tror mest det er dig det er sværest for. (og derfor var jeg så glad for, at det var min mand der kørte hende ind)

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Det er vist helt normalt. Vi gjorde det samme, og satte stille og roligt "alenetiden" i DP op

Anmeld

16. august 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej piger. Min første vuggestuebesøg i dag tag godt . Jeg havde glædet mig til indkørsel men de sagde til mig allerede på torsdag skal jeg forlade ham i en time . Det er alt for tidligt men hun mente det var godt for ham .

Har i prøvet det før

Af ren nysgerrighed - hvor længe synes du, indkøringen skulle vare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.