Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver:Hej jeg kan lave noget lækkert og let til vi voksne... Hvor mange voksne bliver vi...??? Er det det vi skal spise kl. 13 eller først til aften???Ser lige om drengene kommer med, eller om de hellere vil lege med farmand...Majbritt
eliasogmor skriver:hva sys du??????
twinboys skriver:Jamen skal vi have noget, når vi kommer eller har vi spist hjemmefra???Majbritt
eliasogmor skriver:jamen så syntes jeg vi skal have lidt når vi kommer jeg..har købt ind til at lave en smoothies som en lille velkomst drink.......
twinboys skriver:Lyder lækkert den kan vi jo få til... Hvad består den af??? Ja du ved jo jeg kæmper jo lidt med vægten...Jeg tror jeg laver nogle flutes med noget i...Så hvis jeg bare får lidt håndøre fra jer alle så skal jeg nok fikse det sammen..Hvor mange voksne???Majbritt
jamen juice, jordbær, banan og en lille smule sukker....agniezka.. køber lidt sundt ind til om eftermiddagennn........
eliasogmor skriver: jamen juice, jordbær, banan og en lille smule sukker....agniezka.. køber lidt sundt ind til om eftermiddagennn........
eliasogmor skriver:indtil videre er vi vist 5...flytteholdet....
twinboys skriver:Det gode gamle flyttehold...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128