Hvad synes i jeg skal gør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

HeY

Her til Morgen ringet jeg til min læge for at få tjekket om jeg havde blærebetændelse .

Jeg kommer så derned med en urin prøve , han spørger så om jeg har ondt osv, hvilket jeg siger at jeg ikke har ondt når jeg tisser og skal heller ikke løbe på wc hele tiden MEN jeg har lidt ondt nede i underlivet . ( jeg er typen der IKKE kan lide når jeg har ondt sådan nogen steder, hvis det nu kan være ting som gøt at jeg ikk kan få børn) nå men.. han får en dame til at se på mit urin , for han var lidt usikker på om der var noget, man han kunne se min urin var lidt "snavset" ..
Jeg venter så de der 10minutters tid på at jeg kan få svar og her kommmer hans svar " , som damen skriver her, så er der lidt baktier i dit urin, altså det vil sige at der er lidt betændelse i din urin. men i det du ikke render på wc hele tiden og igen og ikke har ondt når du tisser ser jeg ingen grund til at skal behandle det, det går jo ikke at man bare beholder for små ting osv i den dur blev han ved.
Han gav mig så en sedl med alligevel hvis jeg så sq få det værre i løbede af ugerne.

MEN
synes i jeg skal hente de piller så jeg kan få baktierierne/ betændelsen ud som der er der, så det ikke bliver værre, eller gir i ham ret i, at jeg skal vente og se om det bliver værre ???

Kan der ske noget ved at jeg går med det uden at få det behandlet- det der er ? eller ?

Er lidt rundet på gulvet som i kan høre .

KraaaM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

katrinex4

Syntes du skal vente. Mange har bakterier i urinen uden at det betyder noget. Det kan ha været lidt der sidder ved urinrørets udgang som er røget med i glasset da du tissede. Har selv lige været afsted med en, jeg er dog gravid. Fik at vide at 98 % af gravide har bakterier i urinen UDEN at de alle har betændelse. Syntes du skal se an og vente.

Anmeld

8. januar 2009

Mca<3

Du skal endelig ikke behandle ,,
Det er ikke godt at spise pencillin da det også dræber alle de gode bakterier ,,,
Har du en smule blære bet . kan det forsvinde ved at du sørger for at drikke rigeligt med væske ,,,

Anmeld

8. januar 2009

Ælling

Drikke masser af tranebærjuice

Anmeld

8. januar 2009

Doktor Doolittle

Vent med at behandle til hvis du får symptomer. Drik en masse væske og som Ælling skriver er tranebærjuice godt

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Tak for svarene
for er helt rundt på gulvet.

for vi går jo os og håber på at det har lykkes mig og blive gravid i denne mdr her, så er jo lidt nervøs for om det så kan skade noget.

Så må jeg i gang med at drikke en masse vand - så det kan komme væk ..

Man bliver jo bare lidt "bange" når det handler om ens underliv - gør jeg i hvertfald heh ..

Krrraaam

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Ælling skriver:

Drikke masser af tranebærjuice

Hey

Hvor køber jeg det henne ?

KraaaM

Anmeld

8. januar 2009

Doktor Doolittle

Tranebærjuice kan købes i Matas, helsekostbutikker og i nogle alm. supermarkeder.

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Doktor Doolittle skriver:

Tranebærjuice kan købes i Matas, helsekostbutikker og i nogle alm. supermarkeder.

Okey
så må jeg ud og lede efter det
Og det er ikke noget der kan sakde noget ? hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.