Symaskinen spytter tøj ud :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Hvorfor gør min symaskine ikke det ?!

Det er rigtig flot Giver du ikke et link til de knapper ? :b

Mange tak.

Knapper er bestilt her:  http://funkjogging.dk/?id=275570&catalogue_selected=227046_15374

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mi

VIPpigen skriver:

Det er bare løbegange der er syet i et taljestykke som jeg har trukket elastik igennem

Hold da op, så har du syet to/tre løbegange i stedet for en! Det ser godt ud.

Anmeld

17. august 2011

VIPpigen

Mi skriver:

Hold da op, så har du syet to/tre løbegange i stedet for en! Det ser godt ud.

Ja. 3 løbegange har jeg lavet, og så trukket elastik igennem, og lukket dem til igen efterhånden de bliver færdige

Men det er ikke altid lige let, syntes elastikken driller en del jo flere elastikker der kommer i, så de snoer sin nogengange

Anmeld

17. august 2011

Mi

VIPpigen skriver:

Ja. 3 løbegange har jeg lavet, og så trukket elastik igennem, og lukket dem til igen efterhånden de bliver færdige

Men det er ikke altid lige let, syntes elastikken driller en del jo flere elastikker der kommer i, så de snoer sin nogengange

Ja, det vil de jo nok gøre. Har du prøvet at bruge at sy smock i stedet for at sætte elastik i?

Anmeld

17. august 2011

VIPpigen

Mi skriver:

Ja, det vil de jo nok gøre. Har du prøvet at bruge at sy smock i stedet for at sætte elastik i?

Ikke i de bukser. Syntes ikke helt det fungere i alt tøj, og harems og ballonbukser er lige dem jeg ikke har syet smock i

Anmeld

17. august 2011

Mi

VIPpigen skriver:

Ikke i de bukser. Syntes ikke helt det fungere i alt tøj, og harems og ballonbukser er lige dem jeg ikke har syet smock i

Jeg vil i prøve det engang, for at se om det bliver stærkt nok

Anmeld

17. august 2011

VIPpigen

Mi skriver:

Jeg vil i prøve det engang, for at se om det bliver stærkt nok

Det er nemlig derfor jeg ikke har syet det i, de lyserøde bukser der også er billeder af, de er med smock i livet og noget at benene, og det er slet ikke så stærkt som med elastik i taljen.

Så derfor har jeg ikke prøvet

Anmeld

17. august 2011

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Mange tak.

Knapper er bestilt her:  http://funkjogging.dk/?id=275570&catalogue_selected=227046_15374

Tak Skal man have den der tang for at sætte dem i ? :b

Og hvilket mønster har du brugt til buksedragten ?

Anmeld

17. august 2011

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Tak Skal man have den der tang for at sætte dem i ? :b

Og hvilket mønster har du brugt til buksedragten ?

Ja, du skal bruge den kam-tang for at sætte dem i, du skal ikke bruge særlig mange kræfter. Det er faktisk rigtig nemt i forhold til metal trykknapper der skal bankes i

Buksedragten er fra det nye ottobre

Anmeld

17. august 2011

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Ja, du skal bruge den kam-tang for at sætte dem i, du skal ikke bruge særlig mange kræfter. Det er faktisk rigtig nemt i forhold til metal trykknapper der skal bankes i

Buksedragten er fra det nye ottobre

Jeg kæmper altid med de der knapper som skal bankes i ! :b Synes de er sååå dumme
Okay , den er rigtig sød ! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.