Barnedåb + 30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

katrinex4

Kan man tillade sig at slå de 2 fester sammen?
Jeg bliver 30 år, 1 mdr efter min termin med nr.4 Planer er (indtil videre) at vi tager i kirke og derefter på cafe til brunch. Derefter bliver folk inviteret hjem til os til sodavand, kaffe og kagekone samt skrub af mad senere på dagen.

Vil man så kunne tillade sig at kalde det både fødselsdag og barnedåb? Orker ikke at holde stor fest når jeg lige har født og jeg har heller ikke råd. Så jeg tænker at dette kunne blive løsningen, men vil folk tænke at jeg bare vil ha gaver også, nu vi alligevel samler folk??

Katrine 29+0 med nr.4 og snart 30 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Doktor Doolittle

Ja da det er da en super hyggelig idé synes jeg

Anmeld

8. januar 2009

ekzunz

Det synes jeg bestemt godt man kan! Lyder som en rigtig god idé

Anmeld

8. januar 2009

fam.4xc

vi slog bryllup og barnedåb sammen - gør hvad I selv har lyst til - det er jeres dag ingen andres

Anmeld

8. januar 2009

twinboys

vi slog bryllup og barnedåb sammen - gør hvad I selv har lyst til - det er jeres dag ingen andres

Ja vil også sige at det er jeres fest, så gør hvad i har lyst til...

Majbritt

Anmeld

8. januar 2009

Kvindemin

Jeg syntes disse fester er to VIDT forskellige ting.
Så nej.

Men jeres fest

Anmeld

8. januar 2009

Pia.

nej det syntes jeg ikke man kan... men det er jo helt jeres valg og I skal gøre hvad i føler bedst for...

havde det været to fødselsdage så kunne man vel godt, det er stadig ikke noget jeg ville gå ind for .....

Bla bla bla... *GG* I skal gøre lige som I syntes... He He....

Knus Pia...

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Nej, det synes jeg faktisk ikke...nu synes jeg en 30 års fødselsdag er ret ligegyldig, men en barnedåb er da hyggelig og noget man lige fejre...
Men det er da to så forskellige fester og da noget der skal have hver deres dag, så ikke det ender med at både fødselsdag og barnedåb bliverlidt tamme..
Knus..

Anmeld

8. januar 2009

Christinahr

Det synes jeg sagens du kan.

Du skal nok bare satse på at det er den lille der får opmærksomheden, men jeg ville synes det var smart praktisk hvis jeg blev inviteret til et sådan arrangement.

Anmeld

8. januar 2009

Miamaja

synes ogsaa 30 aars dag er ret lige gyldig men hvis den er noget saerlig hos jer saa JA, slaa det sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.