mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

er jeg den eneste som ikke gider dem/har overskud til det?

er det obligatorisk at deltage? jeg har sagt ja til sp men nu hvor dagen oprender har jeg simpelthen ikke overskud :-s jeg er så træt og mit barn er alligevel ikke interesseret i andet end at være i arm hos mig, så hun får jo ikke noget ud af det før hun er ældre.. og til den tid kan jeg bare smutte i legestue med hende.. 

hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mor010711

Jeg tror måske også at ideen er at du skal få noget ud af det. Ikke kun barnet.

Men nej, jeg har sagt nej tak. Jeg vil gerne selv vælge hvem jeg vil bruge min tid på. Lyder meget koldt og kynisk. Men har 3 i min nære omgangskreds som også lige har fået børn, så vil jeg hellere bruge min tid sammen med dem. 

Kan være du skal give det en chance og så hoppe fra hvis det ikke er noget for dig alligevel. Og nej, det er ikke noget du skal, det er et tilbud 

Anmeld

16. august 2011

norenberg

jeg har det helt på samme måde, jeg har virkelig ikke orket det og haft overskud til det de 3 gange jeg har født og jeg føler altså ikke jeg er gået glip af noget...skal lige siges at jeg ved de to af dem har mødtes med mødre gruppe to gange og sad faktisk bare og ventede på at jeg kunne være bekendt at køre igen...

Anmeld

16. august 2011

Livas mor

Jeg synes det var forfærdeligt at gå i mødregruppe..

Havde som den eneste et barn med kolik og som fik flaske pga. mislykkedes amning! Der var bare ikke så meget forståelse for at livet som nybagt mor er PISSE hårdt, og havde nok mest af alt brug for bare at kunne tude, dele mine bekymringer og frustrationer med andre der havde det som jeg.

Vi har ikke selv venner med børn, så havde egentlig glædet mig til at mødes med andre og evt. knytte lidt bånd til andre mødre (og Liva kunne få bonus venner).. Men sådan blev det desværre ikke

Anmeld

17. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg har været rigtig glad for min mødregruppe. Har ikke venner med børn på Elias alder (7 mdr.) Men der er jo ingen der siger at man skal i mødregruppe. Hvis du ikke har noget behov for det og evt. har andre at tale baby med, så skal du da bare lade være

Og Livas mor, ærgerligt du ikke var med i min mødregruppe, kan nemlig se du også er fra nv. Jeg havde nemlig også et kolikbarn de første 4 mdr. Puhh

Anmeld

17. august 2011

serinasmor

ungerne får ikke det store ud af hinanden den første tid ... det gør mødrene til gengæld

det kan være sundt at "skulle noget" og dermed komme ud af huset..

men hvis du slet ikke har overskudet overhovedet ville jeg måske droppe det ...

mødregruppe er ikke et krav .. bare hyggeligt samværd

Anmeld

17. august 2011

MetteS81

Jeg var heller ik specielt interesseret i at komme i mødregruppe til at starte med, men tænkte at jeg ville give det en chance...jeg besluttede mig for at jeg ville møde op første gang hvor sundhedsplejersken var med og anden gang hvor vi kun var os mødre (+ babyer selvfølgelig), og så se om det var noget for mig. Blev positivt overrasket, vi klikkede så fint og hygger os rigtig meget! Så er glad for at jeg sagde ja til at prøve det

Men nej, det er ikke obligatorisk og hvis du slet ik har lyst eller overskud, så lad være med at gøre det...det kunne selvfølgelig være du blev positivt overrasket ligesom mig, men hvis du har veninder/familie med børn så får din lille jo også set andre børn, og ja ellers kan du tage i legestue  

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Jeg sagde nej tak til den de tilbød mig (:

Vi lavede selv en hvor vi er omkring 5 +/- Vi er mange der fik børn tæt på hinanden i min vennekreds

Anmeld

17. august 2011

DLM

Jeg var og er glad for min mødregruppe

Det er bestemt ikke noget du skal tvinges til hvis du ikke har lyst.

Jeg mødes stadig med min selv om vi alle er startet på job og skole igen. Vi holdt også 1 års fødselsdag for de små Så jeg kan kun anbefale det.

Anmeld

17. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

er jeg den eneste som ikke gider dem/har overskud til det?

er det obligatorisk at deltage? jeg har sagt ja til sp men nu hvor dagen oprender har jeg simpelthen ikke overskud :-s jeg er så træt og mit barn er alligevel ikke interesseret i andet end at være i arm hos mig, så hun får jo ikke noget ud af det før hun er ældre.. og til den tid kan jeg bare smutte i legestue med hende.. 

hvad synes i?

Nix, du er ikke den eneste 

Jeg valgte mødregruppe fra, da det ikke er noget for mig. Jeg sagde det til min SP, da hun spurgte mig. Jeg har til gengæld et par veninder i nærheden der har fået børn samtidigt med mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.