Småfolk...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.830 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Isabella_mor

er jeg den eneste der oplever at allerede efter få vaske begynder farverne at falme og der kommer lidt fnuller osv.. 

er der nogle af jer der evt har et fif til hvordan man kan vaske det uden at det kommer til at se sådan ud. for jeg syntes det er rigtig skod at købe noget tøj (som fra nyt af) bare er så flot, men allerede efter 5 vaske ser det mere brugt ud end det faktisk er.. 

jeg bruger selv neutral vaskepulver... 

Isabellamor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

er jeg den eneste der oplever at allerede efter få vaske begynder farverne at falme og der kommer lidt fnuller osv.. 

er der nogle af jer der evt har et fif til hvordan man kan vaske det uden at det kommer til at se sådan ud. for jeg syntes det er rigtig skod at købe noget tøj (som fra nyt af) bare er så flot, men allerede efter 5 vaske ser det mere brugt ud end det faktisk er.. 

Isabellamor

Synes også at det falmer hurtigt. Har ikke lige knækket koden (hvis der i det hele taget er nogen?) til hvordan man får det til at forblive pænt

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Synes også at det falmer hurtigt. Har ikke lige knækket koden (hvis der i det hele taget er nogen?) til hvordan man får det til at forblive pænt

det er bare så skide ærgeligt. fordi at det kommer bare til at se så grimt ud... og det er på en eller anden måde spild af penge..

Anmeld

16. august 2011

twinboys

et fif er at vende vrangen ud af når du vasker det og put det ikke i tørretumbleren... men desværre bliver Småfolk tit falmet hurtigt og fnuller lidt...

Majbritt

Anmeld

16. august 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

Isabellamor

jeg syntes generalt neutral vaskepulver slider meget på tøjet, jeg skiftede til flydende vaskemiddel og en lille smule skyllemiddel og mine småfolk bluser og bukser bliver ikke lige så fnuldrede.

og ja jeg ved godt det er dårligt for maskinen, men så renser jeg den bare lidt oftere

Anmeld

16. august 2011

skønneunger

Isabellamor

oops dobbelt

Anmeld

16. august 2011

Davidsen87

Jeg syntes at ha læst at der sulle være noget i neutral vaskepulver der ik skulle være godt for småfolk tøj. Kam desværre ik huske hvor og hvornår jeg har læst det. 

Anmeld

16. august 2011

2721

Jeg vender det på vrangen og vasker på max 30 grader og skånevask. bruger neutral og jeg syntes det holder farven ret godt. men det skal være til farvet tøj(vaskemidlet)

Anmeld

16. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg synes ikke rigtig, at have oplevet det falmer.. og vores tøj kommer jævnligt i tørretumbler.. Men måske man kunne forsøge, at binde farverne med lidt eddike..?

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

jeg syntes generalt neutral vaskepulver slider meget på tøjet, jeg skiftede til flydende vaskemiddel og en lille smule skyllemiddel og mine småfolk bluser og bukser bliver ikke lige så fnuldrede.

og ja jeg ved godt det er dårligt for maskinen, men så renser jeg den bare lidt oftere

altså flydende vaske"pulver" er det bedre?? er det også neutral? det er da værd at forsøge. jeg vasker kun det sorte og det hvide i flydende..

og det kommer direkte ind i maskinen og ikke i skuffen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.