Flaske i vuggestue eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

hej så er min søn startet i vuggestue .. men hvad gør man med flaske ? han er der deltid ved ikke om han skal have flaske før han bliver hentet ..,

de sagde man selv skal købe mme til ham , troede de købte det ? kan da ikke passe vi skal betale for det også .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

henh01

I den inst jeg arb i, har vi MME og så medbringer forældrene selv flaskerne.

Anmeld

16. august 2011

serinasmor

det kommer jo an på kommunen og institutionen om du selv skal ha mme med eller ej .... da serina startede i dp var vi i tvivl om om hun måske nogle dage ville få brug for en flaske .... havde bare en brik og en flaske med sut til at ligge i hendes dagplejetaske .. det blev aldrig brugt ..

Anmeld

16. august 2011

LinLin

Vi har "babymælk"-brikker hvor jeg arbejder

Vi har også flasker, men hvis barnet kun tager bestemte sutter, kommer forældrene med flasker

Anmeld

16. august 2011

Nalle

Vi skulle ikke selv have noget med til vores søn.

Anmeld

16. august 2011

lilledittemor

Der hvor jeg arbejdede havde vi flasker og fik købt det der skulle i den Men har kun oplevet at ét barn skulle have flaske - så det er sjældent at det sker synes jeg.
Det var kun når de var omkring seks måneder ved start - ellers har vi bedt forældrene om at trappe ud af det.

Anmeld

16. august 2011

ramona

i den vuggestue jeg arbejder i skal forældrene selv medbringe mme og flaske hvis børnene skal have flaske og det er på samme måde i den dagplje jeg har min søn.

Men hvis du er i tvivl om han får brug for det mens han er der så synes jeg du skal købe en brik og så bare have den til at ligge i tasken sammen med en flaske. Det gjorde jeg selv da min søn startede i dagpleje, så det var der for en sikkerheds skyld men det blev aldrig brugt.

Anmeld

16. august 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

hej så er min søn startet i vuggestue .. men hvad gør man med flaske ? han er der deltid ved ikke om han skal have flaske før han bliver hentet ..,

de sagde man selv skal købe mme til ham , troede de købte det ? kan da ikke passe vi skal betale for det også .

Den VS min datter er i skal vi oss selv have det med.. Men det er en privat, så om det er derfor det ved jeg ikk ??

Nu får Mille kun 1 flaske om dagen så det er ikk noget vi har problem med ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.