syrnet mme + jerndråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2011

Anonym trådstarter

hej girls

jeg har et lille problem med at min datter ikke kan tåle alm. mme hun får meget luft i maven. men efter vi gav hende kun syrnet fik hun ikke luft i maven. men nu var vi så begyndt at give halvt af hver og igen får hun meget luft i maven. og tænkte på at nu når hun bliver 4 måneder skal hun jo have mere jern som der jo er i 2 eren. men man kan jo ikke få syrnet i 2eren.

kan man så godt bare give syrnet og så jerndråber ved siden af? for vi vil helst blive på det syrnet så vi slipper for at hun får alt det luft i maven.

eller anbefaler man ikke at man giver syrnet indtil de skal have fast mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Anonym trådstarter

lige et anden spørgsmål også. kan man lave vælling om morgenen selvom den først skal bruges om eftermiddagen?

Anmeld

16. august 2011

mortilnoahogmelina

Hvis du køber den grønne allomin som os er syrnet så kan man bruge den op til barnet er 6 måneder . Og der er hendes tarm system så godt udviklet at det ikke burde blive noget problem at bruge alm mme igen .

Og dit andet spørgsmål om vælling , ja kan jeg hej se noget forkert i at gøre . Jeg laver min sidst på eftermiddagen og han får sin ved en 8 tiden inden sengetid .
MEn hvorfor giver du allerede vælling når hun ikke er mere end 4 måneder ?

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hvis du køber den grønne allomin som os er syrnet så kan man bruge den op til barnet er 6 måneder . Og der er hendes tarm system så godt udviklet at det ikke burde blive noget problem at bruge alm mme igen .

Og dit andet spørgsmål om vælling , ja kan jeg hej se noget forkert i at gøre . Jeg laver min sidst på eftermiddagen og han får sin ved en 8 tiden inden sengetid .
MEn hvorfor giver du allerede vælling når hun ikke er mere end 4 måneder ?

hej tak for dit svar.

vi bruger den syrnet fra beauvais, der står at man også kan bruge den til de er 6 måneder.. men skal de så ikke have ekstra jern dråber fra de er 4 måneder?

og hun er 2.5 månede nu.. grunden til at hun får vælling allerede nu er fordi hun ikke bliver ordentlig mæt af mme. så sp gav grøn lys for vælling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.