Fødekasse til hund søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.411 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2011

mortilfreja

Hejsa..

Vores lille tæve hund skal have hvalpe om 4 uger og vi søger derfor en fødekasse..

Nogen der ligger inde med sådan en som de vil sælge?? Eller kender nogen der har en til salg??

Helst på sjælland

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Frk Mig

mortilfreja skriver:

Hejsa..

Vores lille tæve hund skal have hvalpe om 4 uger og vi søger derfor en fødekasse..

Nogen der ligger inde med sådan en som de vil sælge?? Eller kender nogen der har en til salg??

Helst på sjælland

Kram

Da vores tæve skulle have hvalpe lavede vi vores kravlegård om til fødekasse .. vi puttede en masse håndklæder og tæpper ind så kunne hun os være i fred med hvalpene ..

Ved jo selvføli ikk om det er en mulighed for jer .. men bare lige et tip herfra

Anmeld

16. august 2011

Nitz - <3 David

Pallerammer!

De passer fint til en lille tæve.. Hvis du gerne vil have sikkerheds stokke på så kan man nemt lave det. ved at købe nogle runde stokke, og så bore huller i siderne.. Men jeg syns ikke det er nødvendigt hvis de har nok plads.. mine 2 tæver har fået hvalpe 3 gange (den ene har fået 2 kuld og den anden 1 gang) Og der har sikkerheds stokke ikke været nødvendigt..
Med pallerammer kan tæven nemt hoppe over.. og når hvalpene bliver så store at man måske gerne vil have de bliver i "gården" så kan man hurtigt sætte en ramme mere ovenpå..
man kan få dem i mange byggemarkeder eller hos et transportfirma.. jeg har også set dem til salg på guloggratis..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.