sundt med en masse lækkert :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. august 2011

onlyme

Heej Piger,.

Jeg er startet på slankekur og jeg vil gerne lave en masse lækkert aftensmad med en masse grøntsager osv,. Men jeg har indtil vider ikke selv lavet den slags mad før, så jeg er lidt på bar bund :s
Havde tænkt lidt i retnong af supper, eller ovn-noget med en masse grøntsager eller gryderet
Jeg lavede kartoffel-porre suppe igår,. Det var enormt lækkert,.

Hvis nogle af jer ligger inde med en ret der er noget ud over det sædvanlige må i meget gerne poste den, Også bare hvis den er sund og lækker 
Tusinde tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Heej Piger,.

Jeg er startet på slankekur og jeg vil gerne lave en masse lækkert aftensmad med en masse grøntsager osv,. Men jeg har indtil vider ikke selv lavet den slags mad før, så jeg er lidt på bar bund :s
Havde tænkt lidt i retnong af supper, eller ovn-noget med en masse grøntsager eller gryderet

Hvis nogle af jer ligger inde med en ret der er noget ud over det sædvanlige må i meget gerne poste den, Også bare hvis den er sund og lækker 

Du må da gerne ligge din suppe op her

Men noget udover det vanlige så kan du lave hjemmelavet chips! Du skære skiver af kartofler utrolig tynde, ligger dem ved sidden af hinanden på et tallerken også få sekunder i mikroen

Prøv at google det, hvis det er Det er bare kartofler og salat jeg brugte til det og det var super som fredagshygge  

Anmeld

16. august 2011

onlyme

Höör skriver:

Du må da gerne ligge din suppe op her

Men noget udover det vanlige så kan du lave hjemmelavet chips! Du skære skiver af kartofler utrolig tynde, ligger dem ved sidden af hinanden på et tallerken også få sekunder i mikroen

Prøv at google det, hvis det er Det er bare kartofler og salat jeg brugte til det og det var super som fredagshygge  

Lyder lækkert,.
Men var mere aftensmad jeg tænkte på :-)
Kan sende suppe opskriften til dig hvis du er interesseret
Den er enormt lækker ;-)

Anmeld

16. august 2011

henh01

jeg laver ofte bagte grøntsager med hvidløg, grøntsagsgratin og wok.

Jeg spiser det samme som de andre herhjemme, dog undlader jeg stivelse og spiser derfor ikke kartofler osv.

I dag skal de havde lasagnette og så tager jeg noget af kødet og smider over mine grøntsager og så drysser jeg en lille smule ost hen over, så får jeg lasagnette hvor pastaen er udskiftet med grønt

Anmeld

16. august 2011

Holbæktrunten

onlyme skriver:

Heej Piger,.

Blomkålssuppe er også super lækkert! Kommer altid selv en lille salt fløde i, men det er så lidt at det ikke har nogen betydning ifht slankekur. Jeg skræller og skæreren stor kartoffel eller to i tern, koger dem ca 10 min inden jeg smider et helt blomkålshovedets i buketter i. Koger til det hele er mørt under låg, blender det og smager til med salt, peber, muskat og en bouillon terning... Skaldet være lidt ekstra lækkert drysses bed bacon eller små tern serranoskinke på toppen... Og så ææææælsker jeg bare min rødbedesalat! Friske rødbeder og æbler (foretrækker pink lady) rives - der kan evt også kommes lidt gulerod i. Overhældes med appelsinsaft eller lime eller citron. Bliver bedst hvis den laves nogle timer i forvejen, da frugtsukkeret minimerer den lidt jordagtige smag fra rødbeden. Man kan evt smide en tsk sukker i, hvis man kun bruger lime eller citron....

Anmeld

16. august 2011

Bellinda89

onlyme skriver:

Heej Piger,.

Kigger lige med her , da jeg også er igang med livstil ændring

Anmeld

16. august 2011

onlyme

henh01 skriver:

Jeg spiser det samme som de andre herhjemme, dog undlader jeg stivelse og spiser derfor ikke kartofler osv.

I dag skal de havde lasagnette og så tager jeg noget af kødet og smider over mine grøntsager og så drysser jeg en lille smule ost hen over, så får jeg lasagnette hvor pastaen er udskiftet med grønt

Gider du poste en opskrift op på det ?

Anmeld

16. august 2011

onlyme

Bellinda89 skriver:

Kigger lige med her , da jeg også er igang med livstil ændring

Du skal være velkommen ;-)

Anmeld

16. august 2011

henh01

onlyme skriver:

Gider du poste en opskrift op på det ?

det er bare de grøntsager du vil have du skæller og gør klar - lægger dem i et ovnsfast fad drysser med krydderier, lægger hele hvidløg i og så i ovnen til de er færdige.

Anmeld

16. august 2011

Bellinda89

onlyme skriver:

Du skal være velkommen ;-)

Herhjemme har jeg så bare fået smag på Wok

Damn det altså nice , og samtidigt super sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.