nej nej nej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2011

malenecl

Eileen sover inde på sit værelse og når hun skal have flaske om natten, kommer hun ind i vores seng og sover derfra. Vågnede i morges ved at jeg hørte et brag og at hun skreg. Hun havde skubbet sig frem med sine fødder og faldte ned på gulvet!!!

Please, sig nogle støttende ord, bare et eller andet, føler mig som den væreste mor nogensinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Loa

Det kan altså ske for alle....

Var i faldet i søvn, siden i ikke opdagede at hun skubbede sig ud over?
Virker hun ok nu, altså som om hun er kommet sig over det?
Er sikker på hun nok skal klare det, det er nok lige så meget en kæmpe forskrækkelse for hende, som for jer....

Anmeld

16. august 2011

GitteC78

malenecl skriver:

Eileen sover inde på sit værelse og når hun skal have flaske om natten, kommer hun ind i vores seng og sover derfra. Vågnede i morges ved at jeg hørte et brag og at hun skreg. Hun havde skubbet sig frem med sine fødder og faldte ned på gulvet!!!

Please, sig nogle støttende ord, bare et eller andet, føler mig som den væreste mor nogensinde!

Man er ikke verdens dårligste mor fordi ens barn falder på gulvet . Men forstår godt din bekymring.... Vores søn faldt også på gulvet den anden dag, da han sad i sofaen sammen med sin far. Vi havde det vildt dårligt bagefter, og min mand havde det dårligt flere dage efter. Vi har snakket om det mange gange, sket er sket. Og det er helt sikkert ikke sidste gang. Det er aldrig sjovt når ens barn falder ud af seng eller fra sofaen.

Håber hun har det godt og især at du har det godt.

Anmeld

16. august 2011

malenecl

Loa skriver:

Det kan altså ske for alle....

Var i faldet i søvn, siden i ikke opdagede at hun skubbede sig ud over?
Virker hun ok nu, altså som om hun er kommet sig over det?
Er sikker på hun nok skal klare det, det er nok lige så meget en kæmpe forskrækkelse for hende, som for jer....

Ja vi faldte i søvn igen. Hun har det okay nu, hun ligger i sin seng og sover . Men hold da kæft et chok man får...

Anmeld

16. august 2011

malenecl

GitteC78 skriver:

Man er ikke verdens dårligste mor fordi ens barn falder på gulvet . Men forstår godt din bekymring.... Vores søn faldt også på gulvet den anden dag, da han sad i sofaen sammen med sin far. Vi havde det vildt dårligt bagefter, og min mand havde det dårligt flere dage efter. Vi har snakket om det mange gange, sket er sket. Og det er helt sikkert ikke sidste gang. Det er aldrig sjovt når ens barn falder ud af seng eller fra sofaen.

Håber hun har det godt og især at du har det godt.

Man får en rigtig træls følelse indeni efter sådan noget. Men hun er tilfreds og glad igen. Hun ligger i sin seng og sover nu

Anmeld

16. august 2011

Mumto3

ja, det sker altså af og til. Mine babyer er også faldet ud af sengen, og det er ikke så længe siden at min 3 årige også faldt ud. Det sker altså hvis man ikke vil holde dem i bur, og det har ingen jo lyst til!

Du er en super god mor, og det er da bare hyggeligt og rart at få lov til at sove inde i dobbeltsengen de sidste par timer, så fortsæt da endelig med det!

Fra børn er omkring 8mdr gamle kan man faktisk lærer dem at kravle baglæns ud af en seng, sådan at de får benene først, men det hjælpder selvfølgelig ikke hvis det er i søvne de ruller ud over kanten.

Stort trøstekram til dig! du har det vist  værre end din datter

Anmeld

16. august 2011

malenecl

Mumto3 skriver:

ja, det sker altså af og til. Mine babyer er også faldet ud af sengen, og det er ikke så længe siden at min 3 årige også faldt ud. Det sker altså hvis man ikke vil holde dem i bur, og det har ingen jo lyst til!

Du er en super god mor, og det er da bare hyggeligt og rart at få lov til at sove inde i dobbeltsengen de sidste par timer, så fortsæt da endelig med det!

Fra børn er omkring 8mdr gamle kan man faktisk lærer dem at kravle baglæns ud af en seng, sådan at de får benene først, men det hjælpder selvfølgelig ikke hvis det er i søvne de ruller ud over kanten.

Stort trøstekram til dig! du har det vist  værre end din datter

Tusind tak Ja, tror også jeg er lidt pyldret måske, jeg rystede over hele kroppen da det skete og græd lidt

Anmeld

16. august 2011

Vial

Min datter stod på hoved ud af min seng på sin et års fødselsdag...med 38,8 i feber ! Prøv at toppe den. Føj, vi græd alle sammen. De er heldigvis godt bygget, de små hoppebolde - dog skal man selfølgelig være obs på tilstanden bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.