30 års fødselsdag :os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.120 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

mcm

Jeg bliver 30 i år og det mener alle (familie og venner) altså at man SKAL fejre. Men jeg er nok ikke særlig social, det er ligefør jeg hader af holde familie fødsesdage for børnene (vores familie er så stor at vi må dele den op og holde det over min. 2 dage).

Så jeg foreslog min mand om ikke jeg bare kunne slå det sammen med at lille manden bliver 1 år og datteren bliver 5 år, så kunne vi holde noget stort og bare een dag. Tænker lidt på noget "tema" fest agtig da min datter vil elske det.

Datteren vil alligevel blive fejret lidt på hendes rigtige fødselsdag da det er en tradition at vi tager i Bonbon land med fætre og kusinerne.

Er det verdens dårligste ide?

Alternativet er, at jeg holder en fødselsdag med familien og så inviterer jeg mine veninder på en tøse tur.

Jeg GIDER ikke være midtpunkt.

Hvordan har i fejret jeres 30 års dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Pia.

Det er din fødselsdag og dig der skal have det rart med måden det bliver holdt på... så selvfølgelig skal du ikke holde en stor fest og være midtpunkt når du ikke ønsker det....

Syntes bestemt du skal gøre lige som du syntes er bedst og gerne slå det sammen med børnenes fødselsdage....

Jeg selv holdte en stor fest da jeg blev 30 sidste år.... Jeg glædet mig meget til at blive 30 og havde en fantastisk dag... desværre blev folk ramt af sygdom da jeg skulle holde fødselsdagen og jeg fik 8 afbud ..... men dagen var super alligevel...

Håber du får en god fødselsdag lige meget hvordan du vælger at holde den...

Knus Pia som holder barn syg i dag og det er knap så hyggeligt...

Anmeld

8. januar 2009

Marie;-)

Jeg har holdt for familen i efteråret hvor jeg blev 30 år.

Og her til foråret holder jeg stor tøse-fest for alle veninderne.

Min mening: Gør hvad DU har lyst til! Om det er en weekendrejse med manden til Paris eller en i Lalandia med ungerne eller det som du selv nævner eller ... ingenting. :-) Du skal da ikke fejre dig selv - for de andres skyld!

Tillykke i øvrigt - når du når der til.

Anmeld

8. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg synes da også at du skal gøre som du selv synes

Og synes sagtens du kan holde din fødselsdag sammen med børnenes... så får du familie + venner at se uden at det er dig der er i centrum.

Har lige 2 år til jeg selv fylder 30, men tror heller ikke jeg har lyst til at holde stor fest... og gør det ikke bare fordi det måske bliver forventet af mig

Anmeld

8. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
PiaR skriver:

Det er din fødselsdag og dig der skal have det rart med måden det bliver holdt på... så selvfølgelig skal du ikke holde en stor fest og være midtpunkt når du ikke ønsker det....

Syntes bestemt du skal gøre lige som du syntes er bedst og gerne slå det sammen med børnenes fødselsdage....

Jeg selv holdte en stor fest da jeg blev 30 sidste år.... Jeg glædet mig meget til at blive 30 og havde en fantastisk dag... desværre blev folk ramt af sygdom da jeg skulle holde fødselsdagen og jeg fik 8 afbud ..... men dagen var super alligevel...

Håber du får en god fødselsdag lige meget hvordan du vælger at holde den...

Knus Pia som holder barn syg i dag og det er knap så hyggeligt...

God bedring med ham/hende

Anmeld

8. januar 2009

Pia.

Rikke skriver:

God bedring med ham/hende

Tusind tak.... - han er nu frisk nok lige nu... sov bare ikke særlig meget i nat og havde lidt feber til morgen, men lige nu svømmer han i badekaret ved siden af mig, og virker frisk ...

Anmeld

8. januar 2009

twinboys

Hej det er dig der har fødselsdag og dit ønske skal respekteres og derfor må du vælge hvad du har lyst til... Det er din dag...

Majbritt

Anmeld

8. januar 2009

eliasogmor

mcm skriver:

Jeg bliver 30 i år og det mener alle (familie og venner) altså at man SKAL fejre. Men jeg er nok ikke særlig social, det er ligefør jeg hader af holde familie fødsesdage for børnene (vores familie er så stor at vi må dele den op og holde det over min. 2 dage).

Så jeg foreslog min mand om ikke jeg bare kunne slå det sammen med at lille manden bliver 1 år og datteren bliver 5 år, så kunne vi holde noget stort og bare een dag. Tænker lidt på noget "tema" fest agtig da min datter vil elske det.

Datteren vil alligevel blive fejret lidt på hendes rigtige fødselsdag da det er en tradition at vi tager i Bonbon land med fætre og kusinerne.

Er det verdens dårligste ide?

Alternativet er, at jeg holder en fødselsdag med familien og så inviterer jeg mine veninder på en tøse tur.

Jeg GIDER ikke være midtpunkt.

Hvordan har i fejret jeres 30 års dag?

hej mcm...
jeg har fødselsdag samme dag ,som min mor..og har gennem hele min barndom holdt med hende..og det var altså ikke så fedt...da man ligesom skulle dele opmærksomheden, med hende også...så ved ikke hvor fedt, det er for din datter at holde med sin mor...men selvfølgelig er det jo heller ikke hvert år, i vil gøre det...
men igen , hvis din datter, syntes det er en smadder god ide, then go for it....

Anmeld

8. januar 2009

lonemus

Jamen jeg syntes da du skal gøre, som du selv har lyst til, uanset hvad andre syntes!

Jeg fylder 30 til april, hvor jeg blot tager den nærmeste familie (vi bliver ca. 22), og inviterer på restaurant (buffet).
Sådan holdt vi også barnedåben til begge børn, og det fungerede rigtig godt.

Så sådan bliver min 30-års dag, lige som jeg selv ønsker det

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.