sommerbarn<3 skriver:
lyder meget som her. det er vidst et meget almenligt problem hos babyer ifølge sundhedsplejerske børnelæger osv.
det gå over når han bliver lidt større. men ved godt hvor frustrerende det er at se sin guldklump have det sådan.
man skal bare huske på at babyer græder for at kommunikere, så det lyder garanteret værre end det er, og de må gerne græde det er et sundhedstegn at de fortæller hvad der sker med dem, som min sundhedsplejerske sagde til mig.
jeg overvejede også kiropraktor, men jeg blev frarådet det af en børnelæge. da det er et naturligt problem for tarmene er ikke færdige ved fødslen
Vores sagde også at det er meget normalt. Men sagde så også at babyer har brug for at sove. Og Lukas sover meget dårligt i løbet af dagen! Får maks en time ad gangen, og mest er det 10 min af gangen og så klager han over smerten i stort set alle hans vågne timer.
Så har jeg ikke lyst til at vente på det går i sig selv, ikke når det gør så ondt på ham, og gør at han ikke kan sove ordentligt om dagen! Men ja tror også at deres skrig lyder værre end det er, men det går stadig lige ind i hjertet 
Men
for at I klarede den uden hjælp. Det har jeg bare ikke nerver til. Plus at jeg kan mærke at jeg bliver irriteret hen af aftenen, og det hjælper jo ingen stder, så er det bare en stor ond cirkel, selv om manden er godt til at tage over. Men han er her bare ikke om dagen...
Anmeld