Vil ikke bøvse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

th

Happiness skriver:

Det er som om du beskriver det der foregår herhjemme! Lukas bliver også helt blå-lilla i hovedet af smerte / skrig!

Ihhhh nu har jeg håb om at det kan blive beder efter nogle gange hos zoneterapeuten!

Savner min glade dreng, der faktisk VAR begyndt at smile bevidst og pludre. Men det er så sat i bero, når han konstant har ondt

Tusind tak for du gad give dig tid til at svare! Du har ihvertfald givet mig håb om at vi får "gamle" Lukas tilbage igen!

var så lidt vi har fået nogen øvelser med hjem hvor han også skal hænge på hovedet det ser vildt ud men det hjælper.

held og lykke med det-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Han bliver kun 4 uger på torsdag. Men har slet ikke kunne bøvse fra han blev født. Men maveknebene kom først efter han var 2 uger gammel.

lyder meget som her. det er vidst et meget almenligt problem hos babyer ifølge sundhedsplejerske børnelæger osv.

det gå over når han bliver lidt større. men ved godt hvor frustrerende det er at se sin guldklump have det sådan.

man skal bare huske på at babyer græder for at kommunikere, så det lyder garanteret værre end det er, og de må gerne græde det er et sundhedstegn at de fortæller hvad der sker med dem, som min sundhedsplejerske sagde til mig.

jeg overvejede også kiropraktor, men jeg blev frarådet det af en børnelæge. da det er et naturligt problem for tarmene er ikke færdige ved fødslen

Anmeld

16. august 2011

Happiness

sommerbarn<3 skriver:

lyder meget som her. det er vidst et meget almenligt problem hos babyer ifølge sundhedsplejerske børnelæger osv.

det gå over når han bliver lidt større. men ved godt hvor frustrerende det er at se sin guldklump have det sådan.

man skal bare huske på at babyer græder for at kommunikere, så det lyder garanteret værre end det er, og de må gerne græde det er et sundhedstegn at de fortæller hvad der sker med dem, som min sundhedsplejerske sagde til mig.

jeg overvejede også kiropraktor, men jeg blev frarådet det af en børnelæge. da det er et naturligt problem for tarmene er ikke færdige ved fødslen

Vores sagde også at det er meget normalt. Men sagde så også at babyer har brug for at sove. Og Lukas sover meget dårligt i løbet af dagen! Får maks en time ad gangen, og mest er det 10 min af gangen og så klager han over smerten i stort set alle hans vågne timer.

Så har jeg ikke lyst til at vente på det går i sig selv, ikke når det gør så ondt på ham, og gør at han ikke kan sove ordentligt om dagen! Men ja tror også at deres skrig lyder værre end det er, men det går stadig lige ind i hjertet

Men  for at I klarede den uden hjælp. Det har jeg bare ikke nerver til. Plus at jeg kan mærke at jeg bliver irriteret hen af aftenen, og det hjælper jo ingen stder, så er det bare en stor ond cirkel, selv om manden er godt til at tage over. Men han er her bare ikke om dagen...

Anmeld

16. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Happiness skriver:

Vores sagde også at det er meget normalt. Men sagde så også at babyer har brug for at sove. Og Lukas sover meget dårligt i løbet af dagen! Får maks en time ad gangen, og mest er det 10 min af gangen og så klager han over smerten i stort set alle hans vågne timer.

Så har jeg ikke lyst til at vente på det går i sig selv, ikke når det gør så ondt på ham, og gør at han ikke kan sove ordentligt om dagen! Men ja tror også at deres skrig lyder værre end det er, men det går stadig lige ind i hjertet

Men  for at I klarede den uden hjælp. Det har jeg bare ikke nerver til. Plus at jeg kan mærke at jeg bliver irriteret hen af aftenen, og det hjælper jo ingen stder, så er det bare en stor ond cirkel, selv om manden er godt til at tage over. Men han er her bare ikke om dagen...

årh ja, det er skide hårdt   for at kiropraktoren virker hvis i vælger det.

Og tillykke med ham forresten

Anmeld

16. august 2011

Happiness

sommerbarn<3 skriver:

årh ja, det er skide hårdt   for at kiropraktoren virker hvis i vælger det.

Og tillykke med ham forresten

Mange tak. Det er nemlig møg hårdt. Ville ønske jeg var stærkere!

Vi starter med at prøve zoneterapi. Det skulle jo være mest skånsomt, og skulle være det der virker bedst med tarmsystemet. Om ikke andet får han sig en gang fodmassage

Men tak, håber inderligt også det virker!

Anmeld

17. august 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ja det må da have været surt

Kan først få en tid til september til Lukas Så har prøvet at skrive til en anden..

Men har fundet en "mirakelkur" til at bøvse! Sætte ham i bæreselen! Han bøvser sgu så snart han sidder deri!

Og har prøvet at "sætte" ham på samme måde bare uden selen, men der bøvser han ikke. Men han gør det sgu så snart han kommer i bæreselen!

Så nu må han komme i bæreselen flere gange i løbet af amningen. For han behøver jo ikke sidde der længere end 5-10 sekunder Så mon ikke det går. Ikke det mest optimale, men det VIRKER! Og mor her jubler som en sindsyg

En mors store glæder her i livet er sgu en bøvs

Iih hvor træls du ikke kunne få en akut tid til Lukas.. Men fik du fat i en anden så, der kunne noget før september?

Hehe hvor er det da dejligt at du har fundet et alternativ der kan få ham til at bøvse!! Jubiii!!! Har det så virket på lillemanden, er han mere glad og tilfreds nu han får lov at bøvse??

Anmeld

17. august 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Iih hvor træls du ikke kunne få en akut tid til Lukas.. Men fik du fat i en anden så, der kunne noget før september?

Hehe hvor er det da dejligt at du har fundet et alternativ der kan få ham til at bøvse!! Jubiii!!! Har det så virket på lillemanden, er han mere glad og tilfreds nu han får lov at bøvse??

bæreselen hjalp så kun 2 gange Nu vil han ikke bøvse igen... Og forsøgte endda i over en time!

Fandt en anden. Og har fået en tid imorgen, så det er lækkert!

Anmeld

17. august 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

bæreselen hjalp så kun 2 gange Nu vil han ikke bøvse igen... Og forsøgte endda i over en time!

Fandt en anden. Og har fået en tid imorgen, så det er lækkert!

Ej hvor øv altså...

Men dejligt du har en tid i morgen, så må vi virkelig håbe det kan sætte gang i noget, så han kan komme til at bøvse af sig selv og få det godt igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.