Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak fro jeres svar allesammen Jeg holde fast i baby dynen og tager voksi i brug folrmentlig i næste måned, hvis vejret fortsætter den gale vej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter på 2 år og 5 mdr. sover stadigvæk i sin barnevogn med sin babydyne
Har altid kun brugt babydyne i barnevognen. Kan man passe barnevognen, kan man også passe babydynen (i barnevognen)...
Mussen2 skriver: Bruger i baby- eller juniordyne i barnevognen?
Bruger i baby- eller juniordyne i barnevognen?
Min søn er snart 10 mdr. og bruger babydyne ... Han bliver hurtigt varm, det har han efter mig .... Så han kan ikk ligge med så meget tøj eller ting ovenpå sig ..
Elias er 19 mrd og bruger babydynen i barnevognen og juniordyne i tremmesengen. Dog når det er koldt bruger vi sleebeeposen. De dage hvor det har været rigtig varmt, lagenet fra dynen... men det har godt nok været noget værre skifteri i år.. så mest babydynen indtil videre.
Babydyne i barnevognen - hun er 2 og fra marts 09..synes bestemt ikke jeg også kan presse en juniordyne derned også..
Babydyne - Lærke er 22 mdr. og den er ikke for lille i barnevognen synes jeg. I sin seng har hun en juniordyne (som hun dog ikke bruger andet end til at lægge sig ovenpå )
Lige nu bruger jeg kun et tæppe, ellers bruger jeg termo-babydyne. Syns´ ikke der er plads til mere, når min datter jo næsten er 2 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128