hej jeg har virkelig brug for hjælp.
jeg elsker min kæreste, men jeg er desværre meget syg af en stor Deprission som gør lige nu at mit liv hænger i en meget tynd tråd. jeg får lykkepiller men de virker ikke endnu, og lige nu er det kun min datter der holde mit hoved oprejst.
jeg håber lidt der er nogen her inden der kan hjælpe mig med mine problemer, ved egen erfaring eller andres...
min mand og jeg prøver for 3 gang, men idag er vi meget tæt på at gå fra hinanden, jeg føler ikke vi har kommunikation og føler han bare gør ting som det passer ham. jeg får ingen kærlighed fra ham, berøring eller sex.
Et af mine store problemer er at jeg virkelig ikke vil have at han ses med sine veninder uden mig, og jeg ved ikke hvorfor, jeg kan ikke finde svaret, for ved jo at det er mig han vil have, for hvis han ville have hans veninder så havde han valgt dem... problemet er bare at hans veninder er så lækre og alle er singler, og forstår bare ikke hvorfor han ikke kan opgive nogen af dem for min skyld og er jaloux på mine veninder, deres mænd opgav stort set alle deres kvinde bekendskaber fordi de fandt hende, hvorfor kan min så ikke, han vil hele tiden ud med sine venner, uden mig og siger det e fordi jeg skaber mig onsvag han ikke gider have mig med, men han er 29 år og det eneste han går op i er fester, og det syntes jeg bare ikke man kan når man har en 4 mdr. gammel lille pige... jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil ikke miste ham...
problemet er at jeg tør ikke at tage ud når han er hjemme, jeg er bange for at han tager ud med veninderne og gør sig lækker osv. og så ender det med jeg ikke gør noget for at gøre mig selv glad og ender med at være ulykkelig som jeg er nu , tør ikke engang tage nogle dage til jylland og se min veninde selvom det kunne være super hyggeligt...
har virkelig brug for hjælp, så er der ikke en der kan hjælpe mig, vil så gerne have det til at fungere og vil så gerne være glad igen for min datters skyld og min egen...
Anmeld