Hjælp jeg magter ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2011

skøjte-prinsessen

hej jeg har virkelig brug for hjælp.

jeg elsker min kæreste, men jeg er desværre meget syg af en stor Deprission som gør lige nu at mit liv hænger i en meget tynd tråd. jeg får lykkepiller men de virker ikke endnu, og lige nu er det kun min datter der holde mit hoved oprejst. 

jeg håber lidt der er nogen her inden der kan hjælpe mig med mine problemer, ved egen erfaring eller andres...

min mand og jeg prøver for 3 gang, men idag er vi meget tæt på at gå fra hinanden, jeg føler ikke vi har kommunikation og føler han bare gør ting som det passer ham. jeg får ingen kærlighed fra ham, berøring eller sex. 
Et af mine store problemer er at jeg virkelig ikke vil have at han ses med sine veninder uden mig, og jeg ved ikke hvorfor, jeg kan ikke finde svaret, for ved jo at det er mig han vil have, for hvis han ville have hans veninder så havde han valgt dem... problemet er bare at hans veninder er så lækre og alle er singler, og forstår bare ikke hvorfor han ikke kan opgive nogen af dem for min skyld og er jaloux på mine veninder, deres mænd opgav stort set alle deres kvinde bekendskaber fordi de fandt hende, hvorfor kan min så ikke, han vil hele tiden ud med sine venner, uden mig og siger det e fordi jeg skaber mig onsvag han ikke gider have mig med, men han er 29 år og det eneste han går op i er fester, og det syntes jeg bare ikke man kan når man har en 4 mdr. gammel lille pige... jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil ikke miste ham...

problemet er at jeg tør ikke at tage ud når han er hjemme, jeg er bange for at han tager ud med veninderne og gør sig lækker osv. og så ender det med jeg ikke gør noget for at gøre mig selv glad og ender med at være ulykkelig som jeg er nu , tør ikke engang tage nogle dage til jylland og se min veninde selvom det kunne være super hyggeligt...

har virkelig brug for hjælp, så er der ikke en der kan hjælpe mig, vil så gerne have det til at fungere og vil så gerne være glad igen for min datters skyld og min egen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

B&J

Sender dig lige verdens største krammer

du skal helt klart til en psykolog hvis du ikke har en du skal snakke om hvordan du har det og hvordan du har det omkring din kæreste du er en megett usikker person og ja som du selv skriver er misundelig på dine veninder, men forstår også godt din misundelse stiger mere fordi der ikke kommer kærlighed, sex omdsorg osv fra din kæreste så ville mine tanker også stige hvis det var mig..

jeg syntes du skal sætte dig ned og få en god snak med kæresten omkring hvordan du har det, for så længe du også har en deperation jamen så hjælper alle de andre tanker slet ikke, og evt skal du måske over på noget der er stærker ind lykke piller men det ville være en god ide at snakke med lægen om hvis det er...

Anmeld

15. august 2011

VIPpigen

Du skal klart have noget hjælp, antidepressiv er ikke nok, du skal have nogen samtaler også.

Når det så er sagt så syntes jeg du SKAL gøre noget for dig selv, tag lillepigen med i et motionscenter, meld dig ind, og kom i gang med noget fysisk. Det her handler om en time MAX, du kan sagtens have hende med i motionscenter, og kæresten, tro mig. Hvis han er en røv, så vil du hurtigt finde ud af det. Du må give ham lidt frihed, og også give dig selv frihed. Det er så vigtigt i et forhold for at det kan fungere.

Motion er rigtig sundt for mennesker der er depressive. Jeg er selv på antidepressiv, og dyrker motion når jeg kan i et center. Og jeg ved hvordan det er at føle sig usikker i et forhold.

Jeg håber du får rigtig hjælp, og du er velkommen til at skrive privat hvis du vil vide noget

Stor

Anmeld

15. august 2011

skøjte-prinsessen

jeg ser en psykolog nu... og har prøvet at fortælle kæresten om hvordan jeg har det, men det som om han er ligeglad for han vil have det på den ene måde og jeg på den anden, og spørger mig hele tiden om hvor det er vi passer sammen, og sandheden er jeg kan ikke forklare ham hvor vi passer sammen... kun til mig selv...

jeg føler mig meget ensom, har ikke rigtigt nogen venner eller veninde, mistede dem alle da jeg blev gravid... 

jeg har det fint nok med han har mande aften, men bare ikke at han ses med sine veninder og går i byen... jeg tror ikke at han laver noget med nogen, men man ved aldrig... selv den sødeste og mest uskyldige mand eller kvinde kan ryge i utro fælden...

hver gang jeg spørger ham om hvordan jeg skal kunne stole på ham, siger han bare, det kan du bare gøre, men det ville være nemmere hvis han viste det var mig han ville have...

Anmeld

15. august 2011

Vial

snooks skriver:

hej jeg har virkelig brug for hjælp.

jeg elsker min kæreste, men jeg er desværre meget syg af en stor Deprission som gør lige nu at mit liv hænger i en meget tynd tråd. jeg får lykkepiller men de virker ikke endnu, og lige nu er det kun min datter der holde mit hoved oprejst. 

jeg håber lidt der er nogen her inden der kan hjælpe mig med mine problemer, ved egen erfaring eller andres...

min mand og jeg prøver for 3 gang, men idag er vi meget tæt på at gå fra hinanden, jeg føler ikke vi har kommunikation og føler han bare gør ting som det passer ham. jeg får ingen kærlighed fra ham, berøring eller sex. 
Et af mine store problemer er at jeg virkelig ikke vil have at han ses med sine veninder uden mig, og jeg ved ikke hvorfor, jeg kan ikke finde svaret, for ved jo at det er mig han vil have, for hvis han ville have hans veninder så havde han valgt dem... problemet er bare at hans veninder er så lækre og alle er singler, og forstår bare ikke hvorfor han ikke kan opgive nogen af dem for min skyld og er jaloux på mine veninder, deres mænd opgav stort set alle deres kvinde bekendskaber fordi de fandt hende, hvorfor kan min så ikke, han vil hele tiden ud med sine venner, uden mig og siger det e fordi jeg skaber mig onsvag han ikke gider have mig med, men han er 29 år og det eneste han går op i er fester, og det syntes jeg bare ikke man kan når man har en 4 mdr. gammel lille pige... jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil ikke miste ham...

problemet er at jeg tør ikke at tage ud når han er hjemme, jeg er bange for at han tager ud med veninderne og gør sig lækker osv. og så ender det med jeg ikke gør noget for at gøre mig selv glad og ender med at være ulykkelig som jeg er nu , tør ikke engang tage nogle dage til jylland og se min veninde selvom det kunne være super hyggeligt...

har virkelig brug for hjælp, så er der ikke en der kan hjælpe mig, vil så gerne have det til at fungere og vil så gerne være glad igen for min datters skyld og min egen...

Hvor længe har I været kærester?

Du har det uden tvivl rigtig svært med dit selvværd. Godt du går til psykolog. Der ligger et stort arbejde foran dig, men hvor der er vilje, er der vej.

Kram

Anmeld

15. august 2011

sarahb

Jeg ville slet ikke acceptere at min mand ikke ville have mig med ud! Selvfølgelig skal han hygge med vennerne og tage ud, men hvis han aldrig ville ha mig med så var jeg blevet tosset! Det synes jeg er uacceptabelt...
Du bliver selv nød til at være social og skabe dig et netværk og så kan det være han bliver lidt bange for at miste dig, hvis du skal til at gøre dig lækker for at gå ud og ud og nyde at du er dig!
Tror det du gør lige nu, ender med i går fra hianden, for ingen kan leve sådan...
Jeg håber det bedste for dig og håber virkelig du får sat skub i selvtilliden og får skabt dig et liv foruden huset derhjemme

Anmeld

15. august 2011

skøjte-prinsessen

KaMa skriver:

Hvor længe har I været kærester?

Du har det uden tvivl rigtig svært med dit selvværd. Godt du går til psykolog. Der ligger et stort arbejde foran dig, men hvor der er vilje, er der vej.

Kram

vi har denne gang været sammen i 2 mdr. første gang 5 mdr anden gang 3 mdr og tredje gang indtil videre som sagt 2 mdr.

Anmeld

15. august 2011

Vial

snooks skriver:

vi har denne gang været sammen i 2 mdr. første gang 5 mdr anden gang 3 mdr og tredje gang indtil videre som sagt 2 mdr.

Så tror jeg sådan set, at det bunder i, at I to bare ikke passer sammen.

Synes du skal komme ud af det forhold i en fart. Finde styrken i dig selv og nyd livet med din datter.

Det er ikke meningen, at man skal have det SÅ svært i et forhold. Siger ikke, at der er noget galt med ham, men tror, at DU ikke er klar til et forhold.

Ingen skal droppe sine venner eller veninder for at gøre en usikker kæreste glad. Det er ekstrem kvælende med en kæreste, der ikke vil leve sit eget liv i frygt for at miste kontrollen over den andens liv. Opslidende for begge parter.

Find dig selv, dit selvværd og bliv glad for det - og så kan du finde en sød kæreste bagefter, som du kan have et ligeværdigt forhold til.

De der krampetrækninger har jeg prøvet i mine yngre dage og der kommer INTET godt ud af det.

Anmeld

15. august 2011

skøjte-prinsessen

sarahb skriver:

Jeg ville slet ikke acceptere at min mand ikke ville have mig med ud! Selvfølgelig skal han hygge med vennerne og tage ud, men hvis han aldrig ville ha mig med så var jeg blevet tosset! Det synes jeg er uacceptabelt...
Du bliver selv nød til at være social og skabe dig et netværk og så kan det være han bliver lidt bange for at miste dig, hvis du skal til at gøre dig lækker for at gå ud og ud og nyde at du er dig!
Tror det du gør lige nu, ender med i går fra hianden, for ingen kan leve sådan...
Jeg håber det bedste for dig og håber virkelig du får sat skub i selvtilliden og får skabt dig et liv foruden huset derhjemme

tror mig vi er halvt gået fra hinanden idag men altså er startet til fodbold men problemet er at vi træner mandag og torsdag, og om mandagen ja der træner han ikke så der tør jeg ikke tage til træning

Anmeld

15. august 2011

skøjte-prinsessen

KaMa skriver:

Så tror jeg sådan set, at det bunder i, at I to bare ikke passer sammen.

Synes du skal komme ud af det forhold i en fart. Finde styrken i dig selv og nyd livet med din datter.

Det er ikke meningen, at man skal have det SÅ svært i et forhold. Siger ikke, at der er noget galt med ham, men tror, at DU ikke er klar til et forhold.

Ingen skal droppe sine venner eller veninder for at gøre en usikker kæreste glad. Det er ekstrem kvælende med en kæreste, der ikke vil leve sit eget liv i frygt for at miste kontrollen over den andens liv. Opslidende for begge parter.

Find dig selv, dit selvværd og bliv glad for det - og så kan du finde en sød kæreste bagefter, som du kan have et ligeværdigt forhold til.

De der krampetrækninger har jeg prøvet i mine yngre dage og der kommer INTET godt ud af det.

tror mere det er ham der ikke er klar, han mener at selvom man har et barn kan man godt bare blive væk, gå i byen osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.