tisser dit barn MEGET om natten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2011

serinasmor

hejsa

Det er ALDRIG sket før ... men serina havde her til morgen tisset gennem bleen .. kan det virkelig passe at man skal give sit barn en blestr større på til nat  ?? eller hvad gør i andre ??  sker dette bare en gang imellem ??

undres bare lidt .... da hun så sent som for en uge siden vågnede med en ble der slet ikke var tisset i

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Mille83

serinasmor skriver:

hejsa

Det er ALDRIG sket før ... men serina havde her til morgen tisset gennem bleen .. kan det virkelig passe at man skal give sit barn en blestr større på til nat  ?? eller hvad gør i andre ??  sker dette bare en gang imellem ??

undres bare lidt .... da hun så sent som for en uge siden vågnede med en ble der slet ikke var tisset i

serinasmor

Nicoline 14 mdr får natble på om natten for syntes også hun tisser meget der 

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

Mille83 skriver:

Nicoline 14 mdr får natble på om natten for syntes også hun tisser meget der 

oki

har du et mærke du kan anbefale ??eller hvilke bruger i selv?

Anmeld

15. august 2011

Mille83

serinasmor skriver:

oki

har du et mærke du kan anbefale ??eller hvilke bruger i selv?

Køber dem i Bilka, tror vist det er Libero, der er sådan en halv måne på, så man ved det er natbleer, plejer og købe dem på tilbud også er der jo til LANG tid da man kun bruger en om natten (gør vi hvertfald) 

Om dagen bruger vi aldi bleer, men det er ikke nok til hende om natten. 

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

Mille83 skriver:

Køber dem i Bilka, tror vist det er Libero, der er sådan en halv måne på, så man ved det er natbleer, plejer og købe dem på tilbud også er der jo til LANG tid da man kun bruger en om natten (gør vi hvertfald) 

Om dagen bruger vi aldi bleer, men det er ikke nok til hende om natten. 

bruger nemlig også aldi ... og har altid været tilfreds ... der har faktisk aldrig været uheld før her til morgen ..

men libero natbleer tak for det

Anmeld

15. august 2011

Mille83

serinasmor skriver:

bruger nemlig også aldi ... og har altid været tilfreds ... der har faktisk aldrig været uheld før her til morgen ..

men libero natbleer tak for det

Selv tak, syntes også selv aldi bleer er gode, bare ikke om natten 

Anmeld

15. august 2011

Halbschön

JA! Natbleer har ingen effekt her... Ingen drikkevarer 1time før han skal i seng... Alligevel er jeg oppe at skifte ble to-tre gange om natten.. Flere gange i ugen bundskifter jeg... Så ingen gyldne råd herfra

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

Halbschön skriver:

JA! Natbleer har ingen effekt her... Ingen drikkevarer 1time før han skal i seng... Alligevel er jeg oppe at skifte ble to-tre gange om natten.. Flere gange i ugen bundskifter jeg... Så ingen gyldne råd herfra

se DET må være MEGA træls ...  vågner han selv af at have tisset igennem.. eller sætter du et vækkeur ??

sidder pt og overvejer om man så skal skite hende lige inden jeg går i seng ... men vil jo heller ikke vække hende ..

hmm hvis ikke hun må få noget at drikke en helt time før hun skal i seng skal vi godt nok til at retænke alle vores hverdags rutiner ... så skal hun have medicin inden aftensmad ... ingen vand efter spisetid og aldrig i bad på en hverdag ... så det duer nok heller ikke ... hmmm .. what to do

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.