SA - uden jeg vidste at jeg var gravid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Halbschön

Ja puha...
Jeg havde min mens i sidste uge som normalt.. Den stoppede onsdag.. I lørdags begyndte jeg pludselig at bløde helt vild - et natbind var FYLDT efter 45min. Der kom klumper ud på str med små tennisbolde. Og så kom smerterne. Havde SÅ ondt. Slog det lidt hen og ringede så til lægen idag.. Hun tog en test - positiv for hcg. Lavede en GU, der kunne bekræfte at jeg havde haft en SA. Men men... Jeg er jo på p-piller. Og har haft min mens som vanlig... Det er skummelt.. Men samme billede da jeg ventede Nicolai, der opdagede vi først graviditeten da jeg var 12 uger henne pga mens..

Synes at det er en lidt svær tanke - at jeg rent faktisk har været gravid, og nu er det væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

15. august 2011

frk-stoltze

Du får lige en

Det er ret underlig, når du er på p-piller, men tænker lidt, hvorfor din læge så ikk giver dig nogen andre så du er dækket ordenlig?

Anmeld

15. august 2011

Halbschön

frk-stoltze skriver:

Du får lige en

Det er ret underlig, når du er på p-piller, men tænker lidt, hvorfor din læge så ikk giver dig nogen andre så du er dækket ordenlig?

Jeg har haft nogle andre, men de gav mig bivirkninger. P-piller er 97% sikre, og jeg er vist bare god til at ramme de 3%. Men overvejer spiralen nu...

Anmeld

15. august 2011

B&J

sender dig en kæmpe krammer og en god ide at overveje noget andet ind p-piller så når du har prøvet det mere ind engang

Anmeld

15. august 2011

frk-stoltze

Halbschön skriver:

Jeg har haft nogle andre, men de gav mig bivirkninger. P-piller er 97% sikre, og jeg er vist bare god til at ramme de 3%. Men overvejer spiralen nu...

Lyder da som en fornuftig ide

Da det jo bestemt ikk er en rart fornemmelse efter en SA.

Anmeld

15. august 2011

Halbschön

frk-stoltze skriver:

Lyder da som en fornuftig ide

Da det jo bestemt ikk er en rart fornemmelse efter en SA.

Nej jeg har det underligt i dag... Puha.. Også selvom jeg ikke vil være gravid nu

Anmeld

15. august 2011

Halbschön

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer og en god ide at overveje noget andet ind p-piller så når du har prøvet det mere ind engang

Tusind tak for dit kram søde!

Anmeld

15. august 2011

frk-stoltze

Halbschön skriver:

Nej jeg har det underligt i dag... Puha.. Også selvom jeg ikke vil være gravid nu

Ja det underligt kroppen reagere sådan som den gør Kram til dig

Anmeld

15. august 2011

Halbschön

frk-stoltze skriver:

Ja det underligt kroppen reagere sådan som den gør Kram til dig

Tusind tak! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.