føler virkelig det er et overgræb ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at min datter er meget bange for læger hun skriger grader og vrider sig helt vild og det er ikke bare lidt...

det er gået helt over min grænser jeg har det så dårlig med det... hun går helt amok bare ved at komme der ind og se en læge og tager de nogen ting fram går det helt galt....

jeg føler det er en meget stort overgræb at udsætte hende for og det piner mig dybt.....

hun skal til noget udreding i morgen med lunger og derefter til 2 års undersøgelse og frygter det virkelig grader allerede nu kan slet ikke klare det..

føler jeg er en dårlig mor at udsøtte hende for sådan noget når jeg ved hun har det så dårlig med det ....

jeg har to børn og har opgivet at have begge børn med selv da min pige på 2 er den store..

havde en veninden med den en gang til at være der for den lille da jeg skal have fuld fokus på min datter hun tænkt til at starte med hvor slet kan det virkelig være...

bag efter kunne hun snart grade lige som mig og hendes ord hold da op hendes skrig kan høres over alt og man skulle virkelig tro man mishandlet hende ind ved lægen.....

puha ja ved ikke hvad jeg ville med det her er bare så bange for i morgen at skulle udsætte hende for det igen kan slet ikke klare tanken men hun skal jo til den læge

en ellers glad mor men er dybt ulykkelig når hun skal til læge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

maria_wlt

http://lolajensen.dk/?page_id=1620

Film nummer 10

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

Filmen som "maria_wt" refererer til, forklarer det som jeg ville have sagt

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Film nummer 10

jeg syntes ikke lige den film har noget med det at gøre rigtig

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Filmen som "maria_wt" refererer til, forklarer det som jeg ville have sagt

oki jeg fandt den film men jeg har det oki med det men det har været sådan siden hun var helt lille..

skal siges hun har haft en meget ubehagelig oplevelse som lille med syghus hun var ved at død osv hvors egen lægemener det er det... jeg er stille vi leger hygger smiler... ind vil skal ind og det gør også oki lige ind til hun ser lægen skal gøre noget ved hende... vi tager det alle fint vi har prøvet alt at hun må bruge de forskellig  ting på mig rør ved det osv   intet hjælper jeg er helt rolig og er det også så godt jeg kan der ind men det gør da ondt at se hende være sådan som hun er

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Film nummer 10

se hvad jeg har skrevet til ditte-marie

Anmeld

15. august 2011

Frk.S

Jeg kan godt forstå du ikke synes det er sjovt - og det kan virkelig føles som om det er et overgreb mod barnet. Men du må da endelig ikke føle dig som en dårlig mor, fordi du tager til læge med hende. Det er jo for hendes eget bedste - bare synd, at du ikke rigtig kan forklare hende det endnu.

Under min uddannelse var jeg med til at holde et barn, der skulle have taget en blodprøve. H*n skreg og vred sig som en vanvittig - det var frygteligt!

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg kan godt forstå du ikke synes det er sjovt - og det kan virkelig føles som om det er et overgreb mod barnet. Men du må da endelig ikke føle dig som en dårlig mor, fordi du tager til læge med hende. Det er jo for hendes eget bedste - bare synd, at du ikke rigtig kan forklare hende det endnu.

Under min uddannelse var jeg med til at holde et barn, der skulle have taget en blodprøve. H*n skreg og vred sig som en vanvittig - det var frygteligt!

nej det er ikke sjovt der gør mega ondt i mit hjerte

hvad er du uddannet som hvis jeg må spørge

Anmeld

16. august 2011

Frk.S

Anonym skriver:

nej det er ikke sjovt der gør mega ondt i mit hjerte

hvad er du uddannet som hvis jeg må spørge

Jeg er bioanalytiker. Så dengang jeg var studerende, måtte jeg ikke stikke børn - men jeg måtte gerne være med til at holde dem fast.

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg er bioanalytiker. Så dengang jeg var studerende, måtte jeg ikke stikke børn - men jeg måtte gerne være med til at holde dem fast.

oki puha lyder ikke sjovt vi har været ved lægen i dag og skal starte op på astma medecin 3 gange om dagen i en maske skal da nok blive sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.