sagen er den at min datter er meget bange for læger
hun skriger grader og vrider sig helt vild og det er ikke bare lidt...
det er gået helt over min grænser
jeg har det så dårlig med det... hun går helt amok bare ved at komme der ind og se en læge og tager de nogen ting fram går det helt galt....
jeg føler det er en meget stort overgræb at udsætte hende for og det piner mig dybt.....
hun skal til noget udreding i morgen med lunger og derefter til 2 års undersøgelse og frygter det virkelig grader allerede nu kan slet ikke klare det..
føler jeg er en dårlig mor at udsøtte hende for sådan noget når jeg ved hun har det så dårlig med det ....
jeg har to børn og har opgivet at have begge børn med selv da min pige på 2 er den store..
havde en veninden med den en gang til at være der for den lille da jeg skal have fuld fokus på min datter hun tænkt til at starte med hvor slet kan det virkelig være...
bag efter kunne hun snart grade lige som mig og hendes ord hold da op hendes skrig kan høres over alt og man skulle virkelig tro man mishandlet hende ind ved lægen.....
puha ja ved ikke hvad jeg ville med det her er bare så bange for i morgen at skulle udsætte hende for det igen kan slet ikke klare tanken men hun skal jo til den læge
en ellers glad mor men er dybt ulykkelig når hun skal til læge

Anmeld