Hjælp til ophængning af blomster på skråvæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2011

FamilenStorm

Hejsa piger.

.
Er Igang med at få styr på prinsessen værelse og vil gerne have disse blomster sat op på hendes væg.. Men problemet er bare lige hvordan jeg får dem sat bedst mulig op uden at ødelægge væggen for meget
Er der nogle der har nogle gode ideer og fif???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

FamilenStorm

Og hvordan sætter jeg så lige billeder ind?

Anmeld

15. august 2011

FamilenStorm

Arhh... Sådan... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

Dot D

"Skolelærerens tyggegummi" aka "elefantsnot", det er som regel nemt at fjerne igen, det bruger vi herhjemme til alt muligt

Anmeld

15. august 2011

FamilenStorm

Dot D skriver:

"Skolelærerens tyggegummi" aka "elefantsnot", det er som regel nemt at fjerne igen, det bruger vi herhjemme til alt muligt

Super.. Det var liiige det jeg ville høre Havde det nemlig i tankerne, var bare ikke lige helt sikker på om det kunne du... 

Så fiser jeg ud og køber det med det samme

Mange tak for hjælpen 

Anmeld

15. august 2011

Dot D

FamilenStorm skriver:

Super.. Det var liiige det jeg ville høre Havde det nemlig i tankerne, var bare ikke lige helt sikker på om det kunne du... 

Så fiser jeg ud og køber det med det samme

Mange tak for hjælpen 

Selv tak.

Husk det sidder bedst med flere små klatter end med få store

Anmeld

15. august 2011

sbs78

FamilenStorm skriver:

Arhh... Sådan... 

Uuu de er så fine. De hænger nemlig også på min datters væg Jeg satte dem op med en limpistol.

Anmeld

16. august 2011

FamilenStorm

Dot D skriver:

Selv tak.

Husk det sidder bedst med flere små klatter end med få store

Kunne ikkefå dem til at hænge ordenlig fast :-( Men fandt noget dobbeltklæbende tape, og det fungere :-)

Anmeld

16. august 2011

FamilenStorm

sbs78 skriver:

Uuu de er så fine. De hænger nemlig også på min datters væg Jeg satte dem op med en limpistol.

Ja de er nemlig.. Fortryder jeg ikke fik købt lidt flere.. :-)Hvordan får du dem så af væggen igen når hun ikke vil se på dem mere??

Anmeld

16. august 2011

sbs78

FamilenStorm skriver:

Ja de er nemlig.. Fortryder jeg ikke fik købt lidt flere.. :-)Hvordan får du dem så af væggen igen når hun ikke vil se på dem mere??

ved det ikke endnu de har ikke siddet så længe endnu. Ellers må jeg få manden til at lappe det  Ja det er bare så super fine, jeg købte også sommerfugle i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.