Emne om støtte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Mormilla

Læste for et stykke tid siden, at der var nogen som kendt til nogen med en støtte for at gå hjemme med sit barn efter barsel. Kan ikke lige finde emne`t så vil lige spørger jer om hvordan det nu var???

Går nemlig og tænker på at gå hjemme med min søn, men der skal jo os være penge til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Bastian

Tænker du på tilskud til hjemmepasning? Det veksler meget fra kommune til kommune, om det er noget de overhovedet giver tilskud til. Hvilken kommune bor du i?

Anmeld

7. januar 2009

Mormilla

Bastian skriver:

Tænker du på tilskud til hjemmepasning? Det veksler meget fra kommune til kommune, om det er noget de overhovedet giver tilskud til. Hvilken kommune bor du i?

Jeg bor i vesthimmerlans kommune...

Det var det jeg tænkte på. Men hvad hedder det, fordi vil gerne prøve at læse noget om det...

Anmeld

7. januar 2009

Mormilla

Øv det kan man ikke få i min kommune Men vil da stadig tænke lidt over det... Fordi jeg vil meget gerne gå hjemme med ham noget mere!!!

Anmeld

7. januar 2009

fam.4xc

hvor gammel er din søn?? der er noget med at du kan dele dagpenge perioder ud over en længere periode, så du får mere tid hjemme men med mindre penge i hånden hver måned.

Og nogen kommuner tilbyder også at man passer eget barn + 2 andre i ens hjem... men der skal man jo godkendes lidt som en dp mor...

Anmeld

7. januar 2009

Mormilla

fam.4xc skriver:

hvor gammel er din søn?? der er noget med at du kan dele dagpenge perioder ud over en længere periode, så du får mere tid hjemme men med mindre penge i hånden hver måned.

Og nogen kommuner tilbyder også at man passer eget barn + 2 andre i ens hjem... men der skal man jo godkendes lidt som en dp mor...

Han er 8mån... Men tror ikke at vi har råd til det med mindre penge
Er det to børn som man selv skal finde, eller er det nogen som de finder til en???

Anmeld

7. januar 2009

fam.4xc

Mormilla skriver:

Han er 8mån... Men tror ikke at vi har råd til det med mindre penge
Er det to børn som man selv skal finde, eller er det nogen som de finder til en???

det ved jeg faktisk ik, du må kontanke din hjem kommune og evt søge oplysninger på deres hjemmeside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.