Hvad hitter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Janni.

Hvad hitter for et barn på 9 mdr? Hjælp mig piger.. 

Jeg går allerede nu og tænker på julegave til vores søn, og til jul vil han være 9 mdr gammel. 

Hvad hitter i den aldersgruppe?

Jeg tænker på legetøj, tøj får han alligevel efterhånden som han har brug for det, så det skal han ikke have i julegave..

Håber i sidder med nogen gode ideer og forslag der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

er med på en lytter

Anmeld

15. august 2011

Koen.

Janni. skriver:

Hvad hitter for et barn på 9 mdr? Hjælp mig piger.. 

Jeg går allerede nu og tænker på julegave til vores søn, og til jul vil han være 9 mdr gammel. 

Hvad hitter i den aldersgruppe?

Jeg tænker på legetøj, tøj får han alligevel efterhånden som han har brug for det, så det skal han ikke have i julegave..

Håber i sidder med nogen gode ideer og forslag der ude

Kan ikke huske hvad det præcist hedder, men det er sådan et bræt hvor der er nogle pinde i og så er der en hammer til at banke dem ned/op Forudsætter at mosters basse kan sidde, men han er mit vidunderbarn så til den tid går han sikker

Anmeld

15. august 2011

Koen.

Ellers ALT med lys og MASSER af LARM i

Anmeld

15. august 2011

B&J

Det her bor det hitter..

hvis barnet ikke kan stå op inu fjerner man bare bene også kan de side ved det istedet.. det kan en masse ting og en masse lyde daniel ELSKEDE det

det koster 400kr i toysrus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

Janni.

Tanja. skriver:

Kan ikke huske hvad det præcist hedder, men det er sådan et bræt hvor der er nogle pinde i og så er der en hammer til at banke dem ned/op Forudsætter at mosters basse kan sidde, men han er mit vidunderbarn så til den tid går han sikker

Ha ha du stiller høje forventninger til ham 

Jeg kan heller ikke huske hvad den dims hedder, men jeg ved hvad du mener 

Han har lidt med lys og larm i allerede nu men det er vidst mest mor her der bruger det 

Anmeld

15. august 2011

Janni.

B&J skriver:

Det her bor det hitter..

hvis barnet ikke kan stå op inu fjerner man bare bene også kan de side ved det istedet.. det kan en masse ting og en masse lyde daniel ELSKEDE det

det koster 400kr i toysrus

Åh ja den ser sjov ud, den kunne selv jeg få lidt fornøjelse ud af  Man er vel et legebarn endnu 

Anmeld

15. august 2011

Koen.

Janni. skriver:

Ha ha du stiller høje forventninger til ham 

Jeg kan heller ikke huske hvad den dims hedder, men jeg ved hvad du mener 

Han har lidt med lys og larm i allerede nu men det er vidst mest mor her der bruger det 

ja da, han er min nevø/gudbarn, selvfølgelig har jeg høje forventninger til ham Regner med at han løser verdens problemerne i en alder af 8-10 år

Men godt du ved hvad jeg mener

Anmeld

15. august 2011

Janni.

Tanja. skriver:

ja da, han er min nevø/gudbarn, selvfølgelig har jeg høje forventninger til ham Regner med at han løser verdens problemerne i en alder af 8-10 år

Men godt du ved hvad jeg mener

Ha ha du bliver forhåbentlig klogere søs 

Anmeld

15. august 2011

B&J

Janni. skriver:

Åh ja den ser sjov ud, den kunne selv jeg få lidt fornøjelse ud af  Man er vel et legebarn endnu 

Den er super sjov og ja jeg skulle da også lige trykke og pille ved det hele for der hvor der er de der plastik snore jamen der er små tog osv og når man trykker dem ibund siger de lyde det tog mig kun 2uger at finde ud af det

ej den er super sjov og virkelig spænde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.