stamtræ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Bigmamma

Hej alle sammen Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, der har en ide til, hvordan jeg kan lave et stamtræ eller noget der ligner, på toppen af en kage. Er der det?  På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Bigmamma skriver:

Hej alle sammen Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, der har en ide til, hvordan jeg kan lave et stamtræ eller noget der ligner, på toppen af en kage. Er der det?  På forhånd tak

Du kan jo lave en collage, og få printet sådan et sukker glasur billede ud, og lægge på!?

Det ville også være meget fedt at lave selve kagen med baby, og så lave en masse muffins udenom, men billeder af pårørende!!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. august 2011

Bigmamma

Tilmeldt skriver:

Du kan jo lave en collage, og få printet sådan et sukker glasur billede ud, og lægge på!?

Det ville også være meget fedt at lave selve kagen med baby, og så lave en masse muffins udenom, men billeder af pårørende!!

Stine og Lisa.

Puha nu er jeg ikke så teknisk, Så du må undskyld hvis jeg spørg dumt  men hvordan og hvorledes mener du med en collage? Den anden ide er nu også god, men det er en kage til en fætter/kusine julefrokost jeg har tænkt mig og lave

Anmeld

15. august 2011

Bigmamma skriver:

Puha nu er jeg ikke så teknisk, Så du må undskyld hvis jeg spørg dumt  men hvordan og hvorledes mener du med en collage? Den anden ide er nu også god, men det er en kage til en fætter/kusine julefrokost jeg har tænkt mig og lave

Fx. sådan her!!

Et billede hvor flere billeder er samlet..

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

Bigmamma

Tilmeldt skriver:

Fx. sådan her!!

Et billede hvor flere billeder er samlet..

Stine og Lisa.

Nåå Ja det er da forsøget værd  mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.