Ihh gjorde jeres også det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Den lykkelige

Jeg havde lige en super god rutine med min datter (5,5 måned).. den sidste halvanden måned er gået rigtig godt! Hvis hun har fået mad også er begyndt at brokke lidt så er hun blevet lagt til at sove i vognen og har bare sovet uden problemer.. Måske kun lige skulle give sutten en enkelt gang eller to..
Men de sidste 4 dage har været så hårde.. hun får mad og hun bliver aktiveret.. men lyn hurtig virker hun træt og bliver helt rød i øjnene.. før i tiden havde jeg jo så bare lagt hende.. nu bliver hun lagt og græder og græder og græder..  Så får hun sutten et par gange.. men tager hende så op hvis hun bliver ved at være ked.. Og når man så tager hende op er hun jo møg træt og brokkker og er ked forsat.. aner ikke hvad jeg skal stille op.. havde jeres også denne periode omkring de 24 uger??
Det eneste der virker som det plejer og "skal" er når kl bliver omkring 19 og hun bliver lagt ovenpå i hendes seng.. her soverhun til kl 3 ca også får flaske også igen til kl 7.. Også starter showet hele dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

kirsti

Jeg ved ikke om det lige var ved de 24 uger men Noah tog også de der turer fra tid til anden. Det er pisse hårdt men det går over igen

Anmeld

15. august 2011

Den lykkelige

kirsti skriver:

Jeg ved ikke om det lige var ved de 24 uger men Noah tog også de der turer fra tid til anden. Det er pisse hårdt men det går over igen

Ja det er bare vildt hårdt!  men hvor længe varede de ca af gangen med noah??

Anmeld

15. august 2011

kirsti

Den lykkelige skriver:

Ja det er bare vildt hårdt!  men hvor længe varede de ca af gangen med noah??

Det var meget forskelligt, alt fra et par dage og op til 14 dage måske lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.