Skyld med skyld på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Doktor Doolittle

Jeg har lige modtaget en mail fra min mor i forbindelse med at hun skal have drengene med i Zoologisk Have i morgen. Hun skriver også at hun savner mig og at både hende og min far får professionel hjælp i øjeblikket, fordi vi ikke ses. Jeg ved ikke om det var hendes tanke at få mig til at føle skyld, i så fald virker det i hvert fald, lige nu har jeg det ret skidt i maven selvom det jo egentlig ikke er min skyld alene at vi ikke ses.

I øvrigt ringede min onkel Hannibal lige og ønskede godt nytår. Han har for mange år meldt sig ud af vores familie, fordi folk er som de er, men jeg har hele tiden haft kontakt til ham. Han sagde, han havde mødt mine forældre og at min mor havde fortalt ham, at Michael og jeg er ude på at straffe min mor og far og at det er derfor vi ikke vil se dem i øjeblikket.

Hmmmm jeg ved ikke lige hvad jeg ville med dette, det var bare nogle forvirrende informationer som har givet mig endnu mere at tænke på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

miver

Øv hvor jeg synes det er syndt for dig det er bestemt ikke din skyld du må ikke ha det dårligt (selvom det er svært) (det kunne ha været min mor det gør hun tit spille bolde op på lign måde og ønsker jeg skal få skyldfølgelse det virker som om det er det hun ønsker du skal få ).

Gør nogle ting du nyde og sætter pris på med din egen fam... så du ikke går med alle de tanker ( bare et forslag)

kæmpe knus til dig og vær stærk
Mie

Anmeld

7. januar 2009

Rasmine

Kan sgu godt forstå du har det svært.
Husk på at uanset hvordan forældre vælger at behandle deres børn, vil barnet altid være meget loyalt.
Lad være med at føle skyld, vent og se hvad der sker.
Prøv at vende den mail fra din mor inde i hovedet nogle gange.

-Måske savner hun dig faktisk.

I behøver jo ikke sidde knæene af hinanden allerede nu, men tag en snak, en voksensnak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.