Nan ha 1 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.847 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

NAN HA 1 - hvor tit havde jeres barn afføring da de fik det MME ? og hvor gammel var de ? og hvordan var afføringen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

babyer der får MME SKAL helst have afføring hver dag ... det må i øvrigt ikke være grønt og tykt i det da baby så har tegn på ondt i maven .... 

går der længere mellem din babys afføring eller er det grønt ville jeg ringe til sp og be om råd

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

babyer der får MME SKAL helst have afføring hver dag ... det må i øvrigt ikke være grønt og tykt i det da baby så har tegn på ondt i maven .... 

går der længere mellem din babys afføring eller er det grønt ville jeg ringe til sp og be om råd

mit barn har tykt og grønlig afførning han havde ikke skidt igår men her til morgen har han. jeg briger NAN HA 1 - og han er 4mdr og startet på MME i torsdags

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

mit barn har tykt og grønlig afførning han havde ikke skidt igår men her til morgen har han. jeg briger NAN HA 1 - og han er 4mdr og startet på MME i torsdags

det lyder ikke så godt .... så ville jeg ringe til sp .. de har altid nogle gode råd   blandt andet kan du få nogle dråber ved lægen/ på apoteket mod hård mave ....

de kan også være det bare er en overgang når nu i lige er startet på MME ...

men ring til hende og hør hvad hun siger

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det lyder ikke så godt .... så ville jeg ringe til sp .. de har altid nogle gode råd   blandt andet kan du få nogle dråber ved lægen/ på apoteket mod hård mave ....

de kan også være det bare er en overgang når nu i lige er startet på MME ...

men ring til hende og hør hvad hun siger

er bare bange for at hun bliver sur over at jeg har valgt at stoppe med og amme har slet ikke snakket med hende i 2½månede

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

er bare bange for at hun bliver sur over at jeg har valgt at stoppe med og amme har slet ikke snakket med hende i 2½månede

det er dit valg .. OG du har jo ammet i 4 mdr ...  det kan hun altså ikke blive sur over !!

hvis du ikke har set hende i 2½ mdr må det jo også betyde hun havde vurderet du havde styr på det .... de kommer jo tit hos folk de er usikre på og næsten aldrig de steder hvor der ikke er noget at komme efter

men i øvrigt vil jeg sige .. at hvis du vitterlig har fået en gås til sp så spring hende over og ring til lægen

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

hvor længe kan afføringen være mørk grønlig, klisteret , lugtende og meget ? gik fra bryst til erstatning i torsdags.

Anmeld

15. august 2011

birthee

Anonym skriver:

hvor længe kan afføringen være mørk grønlig, klisteret , lugtende og meget ? gik fra bryst til erstatning i torsdags.

Caroline (4 mdr.) er flaskebarn, og har været det fra hun var 2 dage gammel... Hun  får Nan Ha1, og har afføring en gang døgnet... Den er semi-tyk og grøn, men har fået at vide af min sp at det er fordi hun får Nan Ha1, da det der et let syrnet erstatningsprodukt... Så hvis bare dit barn har afføring 1 gang i døgnet, virker veltilpas og ikke er urolig pga. mavekneb, så ville jeg ikke være bekymret... Caroline får 1 flaske Nan Ha1 i døgnet, da det er nok til at holde hendes mave igang... derudover får hun alm. nan..

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Caroline (4 mdr.) er flaskebarn, og har været det fra hun var 2 dage gammel... Hun  får Nan Ha1, og har afføring en gang døgnet... Den er semi-tyk og grøn, men har fået at vide af min sp at det er fordi hun får Nan Ha1, da det der et let syrnet erstatningsprodukt... Så hvis bare dit barn har afføring 1 gang i døgnet, virker veltilpas og ikke er urolig pga. mavekneb, så ville jeg ikke være bekymret... Caroline får 1 flaske Nan Ha1 i døgnet, da det er nok til at holde hendes mave igang... derudover får hun alm. nan..

oki , her får mit barn mellem 5 og 6 flasker nan ha 1 i døgnet . han havde ikk afføring igår men havde til morgen , man kan se i ansigt når baby laver.  virker tilpas og glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.