Hvor mange sæt sengetøj har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

An&Jo

_-Kathrine-_ skriver:

Aha.. så hemmeligheden er self. bare at anskaffe sig flere juniordyner...-så blir jeg nødt til at købe flere sæt

haha..

nu er jeg jo alene så der er ingen til at bestemme hvor mange sæt jeg har.. men jeg bruger jo alle dynerne hver dag så der skal jo bare være sæt nok at skifte imellem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

_-Kathrine-_

An&Jo skriver:

haha..

nu er jeg jo alene så der er ingen til at bestemme hvor mange sæt jeg har.. men jeg bruger jo alle dynerne hver dag så der skal jo bare være sæt nok at skifte imellem..

Ja, det er jo altid rart at ha et par xtra at skifte med

Anmeld

14. august 2011

Sakris

Har 3 til babydynen og 2 til juniordynen. Men lige nu bruger Isabella sovepose, fordi hun sparker dynen af, og der kunne vi godt lige bruge en mere!

Anmeld

14. august 2011

132319

3 til hvert barn

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det er jo altid rart at ha et par xtra at skifte med

ja det er rigtigt..

Anmeld

14. august 2011

_-Kathrine-_

Har 3 til babydynen og 2 til juniordynen. Men lige nu bruger Isabella sovepose, fordi hun sparker dynen af, og der kunne vi godt lige bruge en mere!

Jeg har også en bandit der sparker sin dyne af... så en sovepose lyder da som en god investering  Hvilken en har du?

Anmeld

14. august 2011

M&M's Mor

Frøken J. skriver:

2 til babydyne, men det er nok ikke helt nok

Vi har jo 2 børn som har brugt junior samtidig så har vist 10-12 stk og så har vi faktisk 6 dyner......fik 3 stk helt nye foræret efter vi havde købt selv og havde taget i brug så ingen mulighed for at bytte nogen af dem...men vil så sige at jeg har været glad for at have så mange af begge dele da vi har haft opkast nogle nætter så det har bare været at åbne skabet og tage en ren dyne og et betræk uden at skulle stresse over om der nu var nok til vi kunne få startet vaskemaskinen...

Anmeld

14. august 2011

_-Kathrine-_

Forresten.. nogen der bruge juniordyne i barnevognen, eller bruger I babydyner?

Anmeld

14. august 2011

_-Kathrine-_

M&M's Mor skriver:

Vi har jo 2 børn som har brugt junior samtidig så har vist 10-12 stk og så har vi faktisk 6 dyner......fik 3 stk helt nye foræret efter vi havde købt selv og havde taget i brug så ingen mulighed for at bytte nogen af dem...men vil så sige at jeg har været glad for at have så mange af begge dele da vi har haft opkast nogle nætter så det har bare været at åbne skabet og tage en ren dyne og et betræk uden at skulle stresse over om der nu var nok til vi kunne få startet vaskemaskinen...

Brugte du juniordyne i barnevognen?

Anmeld

14. august 2011

serinasmor

ved det faktisk ikk ... men skuffen er fuld ... der er dog både lagner (rigelig) vådlæggerlagner (rigelig) og sengetøj i skuffen ... men det er også en STOR skuffe ...

hmmm tror der ligger 7 sæt ... og det fik vi brug for ... løb tør da hun var syg med bræksyge i 2 dage og hang på mor konstant ... jeg render altså ikke i vaskehuset med syg pige på armen .. så vi måtte vente med at vaske til farmand kom hjem fra arbejde den dag... og så brugte jeg vores dyner til hende .... 

men normalt skifter vi jo nærmest bare mellem de samme 2 sæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.