Piger, jeg har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2011

GitteC78

Hej

Jeg har brug for hjælp....

Vores søn på snart 11 mdr. er kommet ind i en periode, hvor han ikke synes det er sjovt at køre i bil. Når vi er ude at køre, går der ikke mere end 15 min. før han sidder og laver høje lyde som (mmmmmmmmm), græder eller er utilfreds. Vi prøver alt, holder ind og giver ham mindre tøj på, så han ikke har det for varmt. Giver ham noget at drikke. Giver ham sin sut og legetøj, snakker med ham, synger osv. Men intet hjælper. Vi har tænkt på noget legetøj en eller andet slags, som måske kan hænge ned. Men kom gerne med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

BJL2010

Det problem har vi også med en på 1 år... Jeg er ved at blive vanvittig. Her hjælper det gerne med en Bamse og Kylling DVD - hvis man har sådan en dvd-ting til bilen

Anmeld

14. august 2011

BJL2010

Det problem har vi også med en på 1 år... Jeg er ved at blive vanvittig. Her hjælper det gerne med en Bamse og Kylling DVD - hvis man har sådan en dvd-ting til bilen

Anmeld

14. august 2011

BJL2010

OKay, hvordan kunne den lige komme dobbelt bare sådan lige

Anmeld

14. august 2011

emsaroto

sådan er Oskar også. Han er knap 1 år.

Jeg er faktisk ligeglad med mmmm lyde og sådan, det eneste der irritere mig er gråd.
Og det er sjældent her at det er gråden der er mest af.

Men hvis gråden kommer stikker jeg altid noget i hånden på ham, som han kan lege med.  

Anmeld

14. august 2011

morethanperfect

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg har brug for hjælp....

Vores søn på snart 11 mdr. er kommet ind i en periode, hvor han ikke synes det er sjovt at køre i bil. Når vi er ude at køre, går der ikke mere end 15 min. før han sidder og laver høje lyde som (mmmmmmmmm), græder eller er utilfreds. Vi prøver alt, holder ind og giver ham mindre tøj på, så han ikke har det for varmt. Giver ham noget at drikke. Giver ham sin sut og legetøj, snakker med ham, synger osv. Men intet hjælper. Vi har tænkt på noget legetøj en eller andet slags, som måske kan hænge ned. Men kom gerne med gode råd

Følger lige med ... Min søn er 9 mdr. og har aldrig kunne li og køre bil

Anmeld

15. august 2011

GitteC78

BJL2010 skriver:

Det er desværre ikke noget vi har og tror heller ikke vi vil invistere i det. Men tak for ideen

Anmeld

15. august 2011

JuelZ

GitteC78 skriver:

Det er desværre ikke noget vi har og tror heller ikke vi vil invistere i det. Men tak for ideen

Du kan købe en bærbar dvd afspiller i Bilka eller Føtex til 500kr der er stik til bilen og den fungere rigtig godt for børn der ikk kan lide at køre bil.. Eneste minus er at man måske skal sidde og holde den medmindre man er kreativ.. Det hjalp på min fætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.