Lagen til tremmeseng, hjæææælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2011

RiUL

Idag ville jeg rede op i tremmesengen, og vi har købt en Dunlopilo madras i str. 60x120 cm, og 2 lagner til den (de er også 60x120 cm) Men de passer ikke på madrassen, og det undre mig? De er simpelthen aaaalt for små i det korte stykke.. Det er stræklagner.

Altså når jeg har købt lagner til vores egen seng, køber jeg da lagnerne i den størrelse som sengen har, hvorfor passer lagnerne så ikke til madrassen i tremmesengen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Davidsen87

Det lyder mærkelig  Men vi køre altid lagner fra Ikea og de passer perfekt.

Anmeld

14. august 2011

Mette.

RiUL skriver:

Idag ville jeg rede op i tremmesengen, og vi har købt en Dunlopilo madras i str. 60x120 cm, og 2 lagner til den (de er også 60x120 cm) Men de passer ikke på madrassen, og det undre mig? De er simpelthen aaaalt for små i det korte stykke.. Det er stræklagner.

Altså når jeg har købt lagner til vores egen seng, køber jeg da lagnerne i den størrelse som sengen har, hvorfor passer lagnerne så ikke til madrassen i tremmesengen? 

Hm, hvis det er langer fra babysam er de bare små. Vi har nogle af dem og nogle fra et andet mærke i samme størrelsen, og babysams er altså bare mindre.  Men hvis man strækker rigtig meget i dem, kan det altså lade sig gøre at få dem på. 

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Vores er også  små i det, og også dem til barnevognen, og det er faktisk endnu mere irriterende, for de krøller den tynde madras lidt sammen i fodenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.