Jeg har en veninde, som ikke er i et sundt forhold... Når man er sammen med dem begge hakker de virkelig af hinanden! Har aldrig set sådan noget før...
Jeg har snakket med hende om det, men kun i branderter, og hun siger, hun er træt af ham, og hun ikke ved, hvad hun skal gøre.. Hun har endda sagt, at hun ikke gider at have sex med ham...
Hun kan ikke overskue at slå op med ham pga. bolig, katte og alt det hun skal tage stilling til...
Jeg/vi(min kæreste) er ved at købe hus, og har faktisk tilbudt at hun må leje et værelse hos os, hvis det går helt galt... Skrev til hende i dag, at hun nok skulle tænke sig grundigt om, og det var ikke for at presse hende, men man kunne se, hvor sur og ked, hun var....
Var sammen med hende og han ringede 2 gange, og hun blev virkelig sur, fordi hun ikke rigtig gider ham. Han skulle også være en del jaloux. Jeg synes virkelig, det er hårdt at se ens veninde have det sådan med sin kæreste 
Men hvad tænker I omkring det at tilbyde hende at bo hos os? Det er jo ikke for evigt..Huset er jo også "for stort" til os lige nu...
Der er jo en del ting man skal overveje, hvis det nu sker..
Anmeld