Hjælp med godt råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Tøser.

Har brug for at høre det fra jer..

Min kæreste sagde igår han skulle hilse fra Mette, en gammel vens eks..
Jeg undrede mig meget for hvorfor skriver hun lige pludselig, blir mistænksom.
Min kæreste sagde at hun bare ville høre om vi havde haft en god tur..

Tænkte det kan simpelthen ikke passe, så tog hans mobil (Lige meget hvor forkert det er) og så det var ham der havde skrevet til hende...
"Hej søde. Haft en dejlig ferie?" Hun svarer : " Hej søde, ja helt vild hva med dig.

Og han svare igen tilbage med "Hej søde ...."

Han har skrevet beskederne imens vi var ude at spise med min familie.

Er virkelig ulykkelig, hva fanden skal jeg gøre? Har allermest lyst til at sige det tl ham..

Jeg kan slet ikke have det, og tårerne triller ned af mine kinder..

(Skal lige siges jeg er gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

henh01

Er problemet at han kalder hende søde?

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, og at han lyver om hun skriver, når det er ham der gør det..

Forstår ikke hva grunden er når vi er i godt selvskab med familien..

Og da hun havde kæreste var hun ikke "interessant"..

Anmeld

14. august 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tror den eneste måde at gøre det på, er at være ærlig overfor ham.

Sig, at du ikke bryder dig om, at de kalder hinanden søde og at han lyver omkring det..

Han vil sikkert blive sur over, at du har kigget tlf...men hellere være ærlig

Anmeld

14. august 2011

BJL2010

Jeg ville også være ærlig og fortælle om telefon-kiggeriet og så sige hvilke ting, der går dig på (at han kalder hende søde og lyver om det). Du får ikke ro før du er kommet ud med det - det synes jeg al erfaring siger. Især ikke når du virker til at være så påvirket af det!

DErefter ville jeg overveje det med at kigge i andres telefoner - jeg ville nok sige til mig  selv at det var første og sidste gang jeg gjorde det, og så lige love ham det også. For ja han bliver nok lidt sur over det.

Held og lykke og kram

Anmeld

14. august 2011

henh01

egentlig forstår jeg ikke ud fra dit indlæg at dinkæreste havde løjet. Han sagde jo at hun havde skrevet om I havde en god ferie, hvilket jo var rigtig nok. Han skrev bare først, men det spurgte du jo ikke om

Jeg kan ikke se problemet i at han kalder hende for søde.

Anmeld

14. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her må jeg så indrømme, at jeg sagtens kan se problemet...

Jeg ville tage en snak og sige, at du har set disse sms'er og at du kan se, at han har skrevet til hende og så spørge, hvorfor han tog kontakten til hende.... hvis han undviger dig og du kan se tvivl.. altså at han skal tænke over svaret, jamen, så har du svaret... nemlig at han søger andre græsgange... Jeg ville ikke stole på ham.. nok fordi jeg har set den før... mere end en gang...

Håber du får et svar...

Anmeld

14. august 2011

onlyme

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Har brug for at høre det fra jer..

Min kæreste sagde igår han skulle hilse fra Mette, en gammel vens eks..
Jeg undrede mig meget for hvorfor skriver hun lige pludselig, blir mistænksom.
Min kæreste sagde at hun bare ville høre om vi havde haft en god tur..

Tænkte det kan simpelthen ikke passe, så tog hans mobil (Lige meget hvor forkert det er) og så det var ham der havde skrevet til hende...
"Hej søde. Haft en dejlig ferie?" Hun svarer : " Hej søde, ja helt vild hva med dig.

Og han svare igen tilbage med "Hej søde ...."

Han har skrevet beskederne imens vi var ude at spise med min familie.

Er virkelig ulykkelig, hva fanden skal jeg gøre? Har allermest lyst til at sige det tl ham..

Jeg kan slet ikke have det, og tårerne triller ned af mine kinder..

(Skal lige siges jeg er gravid)

Hej :-)

Jeg kan også sagtens følge dig,.

Jeg ville godt nok blive sur, For når han gør det på den måde virker det som om han prøver at skjule noget,.! Tag den op med ham, og lad være med at være ked af du læste hans sms, folk der er sammen burte intet have at skjule, end heller på en mobil. mig og min kæreste ser intet problem i at læse hinandens sms'er osv,. Det er for det meste alligevel vittigheder Så spil det kort hvis han bliver sur over det,.

Jeg ved det ikke er sjovt at læse, men det er blot hvad jeg lige tænkte da jeg læste din tråd,. Men jeg håber det ikke,. Håber du får en god fødsel, :-)

Og held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.