Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
må godt være hjemmesyet (dem kan jeg især lide)
men mangler virkelig nogle natdragter med fødder
det må også godt være sparkedragter eller smækbukser med fødder
bare det er en slags dragt med fødder
ALT UDEN FØDDER ER JEG IKKE INTERESSERET I
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
millesofie skriver: må godt være hjemmesyet (dem kan jeg især lide) men mangler virkelig nogle natdragter med fødder det må også godt være sparkedragter eller smækbukser med fødder bare det er en slags dragt med fødder ALT UDEN FØDDER ER JEG IKKE INTERESSERET I
Jeg har et mønster på jersey bukser/natbukser med fødder i, men det er jo kun bukser, så ved ikke om de kan bruges med en body til?
Hvis de kan, kan jeg hvertfald sagtens sy sådan nogle.
Mette. skriver: Jeg har et mønster på jersey bukser/natbukser med fødder i, men det er jo kun bukser, så ved ikke om de kan bruges med en body til? Hvis de kan, kan jeg hvertfald sagtens sy sådan nogle.
det kunne da godt være en ide så er hun også nemmere at skifte om natten
skal jeg måle hendes ben og fødder
millesofie skriver: det kunne da godt være en ide så er hun også nemmere at skifte om natten skal jeg måle hendes ben og fødder
Ja, meget gerne indersiden af benet også hvor lang hun er under foden. Så skal jeg se om jeg kan sy et par som kunne du.
Mette. skriver: Ja, meget gerne indersiden af benet også hvor lang hun er under foden. Så skal jeg se om jeg kan sy et par som kunne du.
okay jeg måler hende så snart hun står op
Hej Mille - Sofie
Ved ikke om du har fundet dem du skal bruge ellers har ønskebørn natdragter med fødder str 92/98 - så dem idag
Jeg har dem her til salg De er alle str 92 (jeg har en 4. som ikk lige kom med på billedet. Den er samme farve som den til højre) https://www.baby.dk/debat/127067pi1/toej--piger/pigetoej-saelges-str-80--86--92-pt-35-stk-toej-til-salg.aspx
*Sofie* skriver: Jeg har dem her til salg De er alle str 92 (jeg har en 4. som ikk lige kom med på billedet. Den er samme farve som den til højre) https://www.baby.dk/debat/127067pi1/toej--piger/pigetoej-saelges-str-80--86--92-pt-35-stk-toej-til-salg.aspx
de ser ikke så store ud
vil du måle dem fra nakke til skridt?
og fra skridt til fod
og foden ?
millesofie skriver: de ser ikke så store ud vil du måle dem fra nakke til skridt? og fra skridt til fod og foden ?
Nakke til skridt 45 cm
Skridt til fod/hæl 27 cm
Fod 14 cm
*Sofie* skriver: Nakke til skridt 45 cm Skridt til fod/hæl 27 cm Fod 14 cm
dem tror jeg godt hun kan passe
hvad skal du have for dem inkl porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128