millesofie skriver:
idag kom hun faktisk selv med papir og blyant og tegnede lidt og vi hyggede men stadig kun 2-3min
og sådan noget som boller har hun slet ikke ro nok til, hun fare altid rundt som en flue i en flaske
hun gør mig altså lidt bekrymret nogle gange, især fordi hun virker som om hun har svært ved at samle sig om en bestemt ting og give sig hen i leg
men tilgengæld har jeg opdaget at hun godt kan konsentrer sig om sanglege/fingerlege når vi er i bilen
og det er jo stort, men hjælper bare ikke der hjemme 
måske er det mig den er gal med 
jeg prøver måske ikke nok, hvor meget kan man tvinge små børn? altså til at lege?
jeg har prøvet at sætte mig på værelset og "lege" med noget men hun legede med noget andet og lige som fange hendes interesse men da hun var færdig med sin leg gik hun bare fra mig, og så sad jeg ellers bare der 
Nej det må du slet ikke bekymre dig om, det er en del af deres udvikling, det her med at fare fra et sted til et andet, og det gør ALLE børn, tro mig! Hvis ikke de gør vil jeg næsten vove og påstå at der er noget galt med dem 
Min søn piller rundt konstant, fra den ene ting til den anden, og det er ikke fordi han er ukoncentreret, men fordi han vil nå det hele på en gang. Han har ikke helt forstået konceptet med at tingene faktisk bliver så han kan lege med dem senere 
Lad hende bare fise rundt, hun skal nok blive super god til at lege med tiden, er jeg sikker på. Især når hun har en mor som er så god til at vise hende de forskellige lege man kan lege

Anmeld