blødning midt i provera.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.716 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2011

bubba

Hejsa allesammen

Jeg var i går på 10. dagen af min proverakur og jeg begyndte at bløde om morgenen. Der var ikke særligt meget, skiftede ikke bind fra 10-20, men altså, der var alligevel en god del, bare ikke så meget som en rigtig menstruation. Ved ikke om jeg bare har pletblødning eller hvad jeg har. Jeg har mavepine og det havde jeg også i går og det lugter som mens. Valgte at tage sidste proverapille i går aftes og så håbe på at mensen kommer om 3 dage ( hvis det ikke er den der er der nu) Åha.. Er det det rigtige jeg gør eller skal jeg starte med pergotime i dag og så køre den derfra. Har prøvet at ringe til gyn-afdeling, men de forventer åbenbart ikke uforklarlige blødninger i weekenden, så de holdt lukket. Vagtlægen mente at jeg skulle starte med pergotime, hvis det var mens og fortsætte med provera hvis jeg mente det var pletblødning, hvor meget skal der være for at det er pletblødning

Håber nogle vil hjælpe mig

kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

ønskebørn74

bubba skriver:

Hejsa allesammen

Jeg var i går på 10. dagen af min proverakur og jeg begyndte at bløde om morgenen. Der var ikke særligt meget, skiftede ikke bind fra 10-20, men altså, der var alligevel en god del, bare ikke så meget som en rigtig menstruation. Ved ikke om jeg bare har pletblødning eller hvad jeg har. Jeg har mavepine og det havde jeg også i går og det lugter som mens. Valgte at tage sidste proverapille i går aftes og så håbe på at mensen kommer om 3 dage ( hvis det ikke er den der er der nu) Åha.. Er det det rigtige jeg gør eller skal jeg starte med pergotime i dag og så køre den derfra. Har prøvet at ringe til gyn-afdeling, men de forventer åbenbart ikke uforklarlige blødninger i weekenden, så de holdt lukket. Vagtlægen mente at jeg skulle starte med pergotime, hvis det var mens og fortsætte med provera hvis jeg mente det var pletblødning, hvor meget skal der være for at det er pletblødning

Håber nogle vil hjælpe mig

kh Trine

Pergotime starter man med på første mens dag hvor man bløder rigtigt.. Pletblødningen dagene inden tæller ikke med... Ville vente til imorgen og ringe og spørge der...

Held og lykke!!!

Anmeld

14. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg synes det lyder som pletblødning..

havde også selv en blødning på en af de sidste dage af Provera...

så ville bare fortsætte som planlagt med Pergotime om 3 dage når den rigtige mens sikkert kommer...

Anmeld

14. august 2011

bubba

Wampires skriver:

Jeg synes det lyder som pletblødning..

havde også selv en blødning på en af de sidste dage af Provera...

så ville bare fortsætte som planlagt med Pergotime om 3 dage når den rigtige mens sikkert kommer...

oki.. det prøver jeg.. har været på provera 2 gange før,  hvor jeg ingen blødning havde før den skulle komme på 3. dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.