Hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

Min søn er lige kommet hjem fra sin far med en masse røde plamager over hele kroppen..
Normalt ville jeg ikke tænke så meget over det, men der har jo været udbrud af mæslinger rundt omkring og min dreng har ikke gjort sit vaccinationsprogram færdigt på grund af en masse sygdom hvor lægen så har nægtet at give ham den..
Det ligner ikke insektbid, og hans far fortalte at det var kommet fra det ene øjeblik til det andet..

Han har ikke feber, men går ikke ligeså sikkert som han plejer, og han ryster også lidt, men ikke voldsomt..

Er det nok til at ringe til vagtlægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Nessie

Ja, hvis han ikke er som han plejer, så synes jeg da bestent du skal ringe til vagtlægen, om ikke andet kan de måske forklare hvad det er

Anmeld

14. august 2011

Nettemor

ja. ring
heller ringe en gang for meget end en gang for lidt. det er jo det de er der får. og så beslutter de sig for om de vil se ham. kan jo være en allergisk reaktion og især når han ikke går så sikkert osv.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ja, hvis han ikke er som han plejer, så synes jeg da bestent du skal ringe til vagtlægen, om ikke andet kan de måske forklare hvad det er

tak for svar..

Han er ikke som han plejer.. Han plejer at have meget mere energi, men han sidder bare og kører rundt med en bil inde på værelset..

må lige ringe derind og håbe de vil se på ham

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja. ring
heller ringe en gang for meget end en gang for lidt. det er jo det de er der får. og så beslutter de sig for om de vil se ham. kan jo være en allergisk reaktion og især når han ikke går så sikkert osv.

havde slet ikke tænkt allergisk reaktion..

Jeg tænkte bare F*** mæslinger fordi han ikke har gjort sit program færdigt endnu..

Anmeld

14. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

havde slet ikke tænkt allergisk reaktion..

Jeg tænkte bare F*** mæslinger fordi han ikke har gjort sit program færdigt endnu..

det kan det jo også være men uanset er det nok bedst lige at høre lægen når han nu ikke er sig selv. min dreng fik noget udslæt for noget tid siden men vi ventede for han var ikke anderledes overhovedet. så følte vi sagtens kunne vente til mandag, men det var jo også noget andet når han netop ikke havde ændret adfærd.

giv endelig update når du har snakket med lægen.

hov forresten har han lige haft feber?

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

det kan det jo også være men uanset er det nok bedst lige at høre lægen når han nu ikke er sig selv. min dreng fik noget udslæt for noget tid siden men vi ventede for han var ikke anderledes overhovedet. så følte vi sagtens kunne vente til mandag, men det var jo også noget andet når han netop ikke havde ændret adfærd.

giv endelig update når du har snakket med lægen.

hov forresten har han lige haft feber?

nej han har ikke haft feber..

har lige snakket med vagtlægen som mistænker lussingesyge, så vi måtte ikke møde op derude, men skulle ringe til egen læge imorgen..

når han ikke havde feber og det ikke så ud til at klø så kunne det ihvertfald ikke være mæslinger..

Anmeld

14. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

nej han har ikke haft feber..

har lige snakket med vagtlægen som mistænker lussingesyge, så vi måtte ikke møde op derude, men skulle ringe til egen læge imorgen..

når han ikke havde feber og det ikke så ud til at klø så kunne det ihvertfald ikke være mæslinger..

Så var det godt du fik ringet. Så må han vel heller ikke være sammen med andre? Held og lykke og god bedring

Anmeld

14. august 2011

henh01

hvad skulle forskellen være på at møde op his vagtlægen eller ved egen læge? Der er jo risiko for smitte begge steder?

Anmeld

14. august 2011

svanen73

Hvor har han det henne på kroppen?? Over alt eller bare enkelte steder?

Tænkte på nældefeber (en allergisk reaktion)

Edit: Ups...ser du skriver hele kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.