5 måneder og sidder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2011

MIWULA

Wee så blev vores baby jamie 5 måneder igår  Ihhh hvor tiden dog går. Og han kan nu sidde uden og vældte. juhuu mangler bare lige og rette ryggen op. Er stolt af min dreng.

Men han vil stadig ikk åbne munden når han skal have grød.  Nogle gode råd.??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

sarahb

han er da bare en lækker bidsken og rigtig sød
Tænker bare at det ikke er så godt at sidde sådan der.. Av! Ved bare at mine ikk fik lov til det før ryggen var stærk nok til at sidde ordenligt..

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Hvor er han sød

Caroline ville heller ikke åbne munden når skeen kom .. Vi gik over til frugtmos i stedet , og SÅ blev der åbnet Efter en lille uges tid gik vi tilbage til grøden igen , og så spise hun (:

Anmeld

14. august 2011

MIWULA

sarahb skriver:

han er da bare en lækker bidsken og rigtig sød
Tænker bare at det ikke er så godt at sidde sådan der.. Av! Ved bare at mine ikk fik lov til det før ryggen var stærk nok til at sidde ordenligt..

Tak.  Nej det heller ikk fordi han får lov og sidde sådan hele tiden men engang imellem når man lige skal øve lidt.

Anmeld

14. august 2011

132319

Mht. grøden så vent til han er klar. Når han ikke vil åbne munden, er han tydeligvis ikke klar til det endnu

Anmeld

14. august 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sød

Caroline ville heller ikke åbne munden når skeen kom .. Vi gik over til frugtmos i stedet , og SÅ blev der åbnet Efter en lille uges tid gik vi tilbage til grøden igen , og så spise hun (:

Tak  Okey vi har desværre også prøvet frugtmos og det hjalp desværre ikk det virkede bare som om at det var værre end grøden. haha. men tror da jeg vil prøve igen.

Anmeld

14. august 2011

MIWULA

132319 skriver:

Mht. grøden så vent til han er klar. Når han ikke vil åbne munden, er han tydeligvis ikke klar til det endnu

Sp sagde han nok var klar der da han var 4 måneder også holdte vi en pause kort tid efter fordi han ikk ville åbne munden og det hjalp 2 dage haha så gad han ikk igen men når jeg spiser noget mad vil han meget gerne have det og åbner munden bare ikk med hans grød.  Det er svært sys jeg.

Anmeld

14. august 2011

132319

MIWULA skriver:

Sp sagde han nok var klar der da han var 4 måneder også holdte vi en pause kort tid efter fordi han ikk ville åbne munden og det hjalp 2 dage haha så gad han ikk igen men når jeg spiser noget mad vil han meget gerne have det og åbner munden bare ikk med hans grød.  Det er svært sys jeg.

Jeg har en meget stram holdning til det med grød og det er at børn ikke skal have det før deres mave er helt klar til det -Og det er den reelt ikke før de er 6 måneder.

Min datter var lige sådan. Jeg gav hende 14 dages ro og en dag spiste hun

Anmeld

14. august 2011

MIWULA

132319 skriver:

Jeg har en meget stram holdning til det med grød og det er at børn ikke skal have det før deres mave er helt klar til det -Og det er den reelt ikke før de er 6 måneder.

Min datter var lige sådan. Jeg gav hende 14 dages ro og en dag spiste hun

Okey har nu ikk noget i mod det håber bare snart han åbner munden igen.  Kan være jeg skal prøve med pause igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.