Hej Piger.
Jeg ved godt det her indlæg måske minder lidt om nogen af mine tidligere indlæg. Og at det nok hænger lidt sammen med amme-nedtrapningen.
Men jeg har virkeligt brug for nogle råd. Min dejlige datter bliver et år på lørdag. Jeg er ved at trappe nat-amningen ned hvilket, som tidligere nævnt, ikke går som håbet. Jeg havde en laaaaaaaang nat med skrig og skrål. (jeg giver ikke op)!!
Men her til aften nægter hun at tage flasken med vælling. Hun kom i seng kl halv 8 og har allerede været vågen 3 ½ gange (på 4 timer).
Hun tog vællingen i går, men har ellers nægtet den den sidste måneds tid!!
Hun er normalt vågen 2 -3 gange om natten. Men den sidste lange tid har det nogenlunde været hver time!! Det er skam ikke for at jeg ikke kan holde til det. Jeg er så vant til det. Det har jo stået på i et år, og jeg er alene med hende

Så man vænner sig jo til det.
Men for hendes skyld vil jeg bare gerne at hun kunne lære at sove igennem!! Jeg tør ikke rigtigt at cutte nat-amningen i nat, da hun ikke tog flasken. Jeg ved jo for søren ikke om hun er mæt!!!
Men hvis det var jeres børn, hvad ville i så gøre for at hjælpe hende til at sove igennem. Eller i det mindste bare et par timer af gangen??
Knus Pernille
Anmeld