Ønsk mig lige held og lykke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

twinboys

Thi hi ja kom du afsted og havde I en dejlig aften???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Honningblomst

Hej alle...smiler-

Havde en hyggelig aften...men det var bstemt ikke en jeg ville kunne have noget med at gøre...aldrig..der var flere af hans holdninger og måde at leve på som jeg aldrig ville kunne acceptere.
Feks så ryger han og jeg må indrømme at jeg ikke kan have respekt for et menneske der ødelægger sit liv sådan(undskyld til jer der ryger, men kan ikke lade være med at se ned på et sådan valg og det er nok ikke det bedste udganspunkt)....det er så langt fra hvad jeg er og hvordan jeg tænker...hele hans familie er rygere og til fester ryger man da foran børnene også...og nu taler vi ikke om lavtuddannede ubegavede mennesker, men det må de jo være på et eller andet plan.
Han sender også sit barn sultent i seng hvis ikke han kan lide maden...uhh, alt vendte sig i mig...HVORDAN kan man byde sit barn det og have så lidt indsigt....
Nå, men jeg fik da nogle gode diskussioner og blev rigtig godt irriteret på manden...grr...
KNus Eva..

Anmeld

8. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Hej alle...smiler-

Havde en hyggelig aften...men det var bstemt ikke en jeg ville kunne have noget med at gøre...aldrig..der var flere af hans holdninger og måde at leve på som jeg aldrig ville kunne acceptere.
Feks så ryger han og jeg må indrømme at jeg ikke kan have respekt for et menneske der ødelægger sit liv sådan(undskyld til jer der ryger, men kan ikke lade være med at se ned på et sådan valg og det er nok ikke det bedste udganspunkt)....det er så langt fra hvad jeg er og hvordan jeg tænker...hele hans familie er rygere og til fester ryger man da foran børnene også...og nu taler vi ikke om lavtuddannede ubegavede mennesker, men det må de jo være på et eller andet plan.
Han sender også sit barn sultent i seng hvis ikke han kan lide maden...uhh, alt vendte sig i mig...HVORDAN kan man byde sit barn det og have så lidt indsigt....
Nå, men jeg fik da nogle gode diskussioner og blev rigtig godt irriteret på manden...grr...
KNus Eva..

Du er sgu dejlig... Kan se dig for mig... skønne skøre Eva... Men jeg forstår dig 100 %....

Knuser fra Pia.

Anmeld

8. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Hej alle...smiler-

KNus Eva..

haha.. ja , jeg kan slet ikke have det heller. slet ikke hvis det er mindre born under teenage alderen der skal iseng uden mad hvis de ikke vil spise aftensmad...

held og lykke med den naeste saa..

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Du er sgu dejlig... Kan se dig for mig... skønne skøre Eva... Men jeg forstår dig 100 %....

Knuser fra Pia.

-griner- ja, jeg ved det godt....men jeg blev sgu SÅ irriteret på manden, hvad fanden er det for en måde og så kunne jeg jo slet ikke holde mund med den rygning også....ja ja ja....hans valg, men så må man også forvente at andre ikke gider satse på en når man vælger at forkorte sit liv og risikere en masse sygdom...og føj, det smager da også så klamt...så nu ved jeg da at jeg skal spørge ind til rygning, for sådan en har jeg haft og skal jeg aldrig have igen...

Tak fordi du forstår...

Knus...til dig skønneste Pia..

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha.. ja , jeg kan slet ikke have det heller. slet ikke hvis det er mindre born under teenage alderen der skal iseng uden mad hvis de ikke vil spise aftensmad...

held og lykke med den naeste saa..

Tak.-smiler
Jeg kan slet ikke se hvorfor børn skal i seng uden mad...det er jo ikke for at genere os de ikke spiser maden, så her er der fri havregrynbar og rugbrødsbuffet hver aften også lige inden sengetid....jeg ville da aldrig kunne forholde mig til en mand med så lidt indsigt i børn...øv...
Knus til dig..

Anmeld

8. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

-griner- ja, jeg ved det godt....men jeg blev sgu SÅ irriteret på manden, hvad fanden er det for en måde og så kunne jeg jo slet ikke holde mund med den rygning også....ja ja ja....hans valg, men så må man også forvente at andre ikke gider satse på en når man vælger at forkorte sit liv og risikere en masse sygdom...og føj, det smager da også så klamt...så nu ved jeg da at jeg skal spørge ind til rygning, for sådan en har jeg haft og skal jeg aldrig have igen...

Tak fordi du forstår...

Knus...til dig skønneste Pia..

Godt du om ikke andet fik et par gode diskutioner ud af det ...

Ja måske skal du stille som krav IKKE RYGER.... Ja det smager sgu heller ikke godt at kysse en ryger...

Og hans andre holdninger er jo mega langt fra dine, så det var alligevel aldrig gået...

Stort varm knus fra en der savner dig på den anden side af den lille bro...

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Hej alle...smiler-

KNus Eva..

Nå det var trist men forstår dig godt....
Ja vi ved jo godt selv hvordan det er og gå sultne i seng så hvordan kan man byde sine børn det...
Var det over nettet du møde ham?

Bedre held næste gang...

Knus Diana

Anmeld

8. januar 2009

Stumpen

Diana/Claus skriver:

Nå det var trist men forstår dig godt....
Ja vi ved jo godt selv hvordan det er og gå sultne i seng så hvordan kan man byde sine børn det...
Var det over nettet du møde ham?

Bedre held næste gang...

Knus Diana

Jeg har desværre en søster der praktisere den samme form for opdragelse..
Qnus Anja..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg har desværre en søster der praktisere den samme form for opdragelse..
Qnus Anja..

Jeg kender os en der gør det og jeg kan ikke stå inde for det, men vi har jo alle hver vores måde og gøre det på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.