Alsår den kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. august 2011

lassemor07

Hejsa i skønne tøsser og få mænd :-) undskyld vis det er lidt rodet og meget langt har bare brug for af skrive mine tanker ned :-)har lige fundet ud af begge mine bedste venner åbenbart er forelsket i mig :-)michael (min søn far )har jeg kendt i 9 år og vi har kommet sammen lidt on and off i alle årene og lige nu kommer vi uoff. Sammen men fortalte ham for 2 mrd siden af vis vi skulle forsætte skulle det være som kærester eller ville jeg ikke mere og det syndes han var en god idé fandt så ud af for 14 dage af ingen af hans venner ved noget. Han siger han virkelig vil det give det en chance men han vil ikke være til grin vis det går galt igen men bliver bare så meget i tvilv det skal siges han altid har været der for mig og aldrig svigte mig :-)nu bor vi bare så langt væk fra hinanden så er bange for vi flytter længer væk fra hinanden følse mæssigt :-| min bedste lars som altid har betydet rigtig meget for mig har jeg kendt i 7 år og vi har altid hygget os (sex og kysset ) når vi begge har været single han fortalte forleden af jeg altid har været hans store kærlighed selv om han har benægte det og jeg var den eneste han ville havde med på en øde ø vis det var :-)alle omkring mig giver ikke mig og michael mange chancer og de er ikke i tvilv om af mig og lars findes sammen før eller siden :-)det hele køre bare rundt i hoved for vil ikke såre eller svigte nogle af dem for de betyder så meget for mig :-| skal siges mig og michaet har ikke kommet rigtig sammen i 2 år nu .tak fordi i lærte med :-)knus det en chance men han vil ikke være til grin vis det går galt igen men bliver bare så meget i tvilv det skal siges han altid har været der for mig og aldrig svigte mig :-)nu bor vi bare så langt væk fra hinanden så er bange for vi flytter længer væk fra hinanden følse mæssigt :-| min bedste lars som altid har betydet rigtig meget for mig har jeg kendt i 7 år og vi har altid hygget os (sex og kysset ) når vi begge har været single han fortalte forleden af jeg altid har været hans store kærlighed selv om han har benægte det og jeg var den eneste han ville havde med på en øde ø vis det var :-)alle omkring mig giver ikke mig og michael mange chancer og de er ikke i tvilv om af mig og lars findes sammen før eller siden :-)det hele køre bare rundt i hoved for vil ikke såre eller svigte nogle af dem for de betyder så meget for mig :-| skal siges mig og michaet har ikke kommet rigtig sammen i 2 år nu .tak fordi i lærte med :-)knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

lassemor07

Undskyld noget af det er sat dobbel ind og rodet god i hinanden men ved ikke hvad den lavet og kan ikke få lov til og rettet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.