Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er du dygtig, syntes det er rigtigt flot det du har lavet Du har alt muligt ret til at være stolt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, dette bliver lige en kommentar til jer alle! Hvor er det bare den største optur at vågne op til så mange positive kommentarer! Tusind tusind tak!
Glæder mig også helt vildt til at få det sendt afsted!
132319 skriver: Waaaauw hvor er det fint!Elsker stilen
Waaaauw hvor er det fint!Elsker stilen
Det gør jeg også. Så nu kunne jeg godt selve tænke mig en dreng næste gang hehe
Sakris skriver: Fik en lille udfordring af min veninde. Hun kunne godt tænke sig noget tøj til sin søn med Emil fra Lønneberg looket, som hun kan kombinere med hans andet tøj. Så har klippe klistret mønstre sammen til dette (behøver jeg at sige at jeg er meget stolt!). Men sikke da også en udfordring for mig! Ville da lige dele - for mig- mit største mesterværk!
Fik en lille udfordring af min veninde. Hun kunne godt tænke sig noget tøj til sin søn med Emil fra Lønneberg looket, som hun kan kombinere med hans andet tøj. Så har klippe klistret mønstre sammen til dette (behøver jeg at sige at jeg er meget stolt!). Men sikke da også en udfordring for mig!
Ville da lige dele - for mig- mit største mesterværk!
Ej så fint!! Det kan jeg sørme godt forstå du er stolt af. Ville jeg bestemt også være, hvis jeg havde syet så fint tøj!
Super flot tøj, det bliver hun vildt glad for
Pssst, sig lige til, hvis du bestemmer dig for at sy til andre også
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ej så fint!! Det kan jeg sørme godt forstå du er stolt af. Ville jeg bestemt også være, hvis jeg havde syet så fint tøj!
Tusind tak søde
Nessie skriver: Super flot tøj, det bliver hun vildt glad for Pssst, sig lige til, hvis du bestemmer dig for at sy til andre også
Tak
Har sendt billeder til hende, og hun glæder sig til at modtage det. Så det er SÅ skønt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128