Vi har ventet på bp svar i næsten 7 mdr. I sin tid fik vi at vide at vi kunne forvente at svarene var der i løbet af 2-3 uger, men der kunne gå lidt længere pg.a. travlhed. Det er jo som sagt næsten 7 mdr. siden nu.
Vores børnelæge rykkede for svar og fik svar tilbage i marts om at der stadig manglede svar på nogle prøver. Siden er der ikke svaret på nogle henvendelser.
I april/maj (husker det ikke præcis) skriver børnelægen igen over og rykker for svar og at det haster og der skal ske noget NU da E ikke er i trivsel, hun har ikke fået respons.
Vi har selv ringet og rykket for svar utallige gange, og sidst sagde vi at vi forventede vi blev kontaktet i løbet af denne uge da vi vil have svar nu, om ikke andet så en forklaring på hvorfor bp tager så lang tid!! Men endnu en gang har vi INTET hørt!
Føler efterhånden lidt vi bliver overhørt/overset, og kan mærke jeg er ved at miste tilliden til dem

Hvad har vi af muligheder når der ikke kommer respons på hverken vores eller børnelægens forsøg på kontakt??
Det skal lige siges at jeg endnu ikke har haft mulighed for at snakke med børnelægen pg.a. ferie, men håber jeg får fat i hende mandag, og vil selvfølgelig også høre hvad hun synes der skal ske..
Er vi der hvor vi efterhånden skal overveje at blive flyttet til et andet sygehus, eller hvad havde i gjort i vores situation?
Anmeld