Når lægen ikke vender tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Vi har ventet på bp svar i næsten 7 mdr. I sin tid fik vi at vide at vi kunne forvente at svarene var der i løbet af 2-3 uger, men der kunne gå lidt længere pg.a. travlhed. Det er jo som sagt næsten 7 mdr. siden nu.
Vores børnelæge rykkede for svar og fik svar tilbage i marts om at der stadig manglede svar på nogle prøver. Siden er der ikke svaret på nogle henvendelser.
I april/maj (husker det ikke præcis) skriver børnelægen igen over og rykker for svar og at det haster og der skal ske noget NU da E ikke er i trivsel, hun har ikke fået respons.
Vi har selv ringet og rykket for svar utallige gange, og sidst sagde vi at vi forventede vi blev kontaktet i løbet af denne uge da vi vil have svar nu, om ikke andet så en forklaring på hvorfor bp tager så lang tid!! Men endnu en gang har vi INTET hørt!
Føler efterhånden lidt vi bliver overhørt/overset, og kan mærke jeg er ved at miste tilliden til dem
Hvad har vi af muligheder når der ikke kommer respons på hverken vores eller børnelægens forsøg på kontakt??
Det skal lige siges at jeg endnu ikke har haft mulighed for at snakke med børnelægen pg.a. ferie, men håber jeg får fat i hende mandag, og vil selvfølgelig også høre hvad hun synes der skal ske..
Er vi der hvor vi efterhånden skal overveje at blive flyttet til et andet sygehus, eller hvad havde i gjort i vores situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

bullerbassen

Syntes det er en rigtig skidt ting - lægerne burde svare tilbage på jeres henvendelser. DEt er så dårlig de ikke svare hverken jer eller børnelægen.

Håber så MEGET i snart får svar - og der kommer en bedring med E.

Har du mulighed for at ringe direkte til dem der har taget prøvet og rykke for svar. Sig at det er NØDVENDIGT med en melding SNART ( NU )

mange krammer håber så meget det snart bliver bedre.. KNUS..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Syntes det er en rigtig skidt ting - lægerne burde svare tilbage på jeres henvendelser. DEt er så dårlig de ikke svare hverken jer eller børnelægen.

Håber så MEGET i snart får svar - og der kommer en bedring med E.

Har du mulighed for at ringe direkte til dem der har taget prøvet og rykke for svar. Sig at det er NØDVENDIGT med en melding SNART ( NU )

mange krammer håber så meget det snart bliver bedre.. KNUS..

Tak for svar søde
Vi har ikke lægens nummer, kun sekretærenes.. Og det er jo der vi har ringet til hver gang, og de har hver gang sagt at de nok skulle sige det videre til lægen! De forstår OGSÅ vores frustration, og har de sidste par gange sagt de nok skulle snakke med store bogstaver, men intet er der kommet ud af det

Anmeld

13. august 2011

Mettefpigen

Ajj hvor det skidt!!!! Blir virkelig sur på jeres vegne...

Tænker lidt om i muligvis kunne ringe flere gange om ugen, egentlig også lidt for at irretere for det kan være at lægen til sidst ringer tilbage selv.....

Håber at der snart sker noget og at E får det bedre!

Anmeld

13. august 2011

Nessie

Var det næsten ikke nemmere at få taget bye blodprøver?

Og ja, ellers så ring og ryk dem hver dag.mFå evt. nummeret til lægen/laboratoriet, så kan det være det hjælper

Anmeld

13. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Tak for svar søde
Vi har ikke lægens nummer, kun sekretærenes.. Og det er jo der vi har ringet til hver gang, og de har hver gang sagt at de nok skulle sige det videre til lægen! De forstår OGSÅ vores frustration, og har de sidste par gange sagt de nok skulle snakke med store bogstaver, men intet er der kommet ud af det

AGHHH jamen for satat da også ( undskyld ) I må kunne bede om at komme til at snakke med den LÆGE. Det kan ikke passe.

Ellers ville jeg bede om en anden I kan IKKE blive ved med at vente på det svar. Det kan ikke passe.

Så må de sekretærer bede om at lægen skal ringe tilbage... Hvad siger børnelægen til det ?? Det er jo et vigtig svar .

Altså hvis I ikke har mulighed for at sankke med lægen, så syntes jeg måske det er lidt for dårligt sekretærerne ikke sørger for en tilbage melding .. Tænker at ja det beklager situationen men så må de jo gøre nået. Det er vel dem der er nærmest lægen eller ??

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

AGHHH jamen for satat da også ( undskyld ) I må kunne bede om at komme til at snakke med den LÆGE. Det kan ikke passe.

Ellers ville jeg bede om en anden I kan IKKE blive ved med at vente på det svar. Det kan ikke passe.

Så må de sekretærer bede om at lægen skal ringe tilbage... Hvad siger børnelægen til det ?? Det er jo et vigtig svar .

Altså hvis I ikke har mulighed for at sankke med lægen, så syntes jeg måske det er lidt for dårligt sekretærerne ikke sørger for en tilbage melding .. Tænker at ja det beklager situationen men så må de jo gøre nået. Det er vel dem der er nærmest lægen eller ??

Jeg ved det ikke. Vi har ikke mulighed for at komme til at snakke med lægen, han er jo optaget af 117 ting sikkert Sekretærerne har bedt lægen om at ringe tilbage, men igen sker det jo bare ikke!
Det er simpelthen SÅ frustrerende!!
Jeg har ikke fået fat på hans børnelæge endnu, hun er først lige kommet tilbage fra sommerferie, og har kun tlf. tid 1 time om dagen, så hun kan være ret svær at få fat i..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ajj hvor det skidt!!!! Blir virkelig sur på jeres vegne...

Tænker lidt om i muligvis kunne ringe flere gange om ugen, egentlig også lidt for at irretere for det kan være at lægen til sidst ringer tilbage selv.....

Håber at der snart sker noget og at E får det bedre!

Vi har også planglagt at ringe hver dag i næste uge.. Men ærlig talt tvivler jeg på vi får noget ud af det..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Var det næsten ikke nemmere at få taget bye blodprøver?

Og ja, ellers så ring og ryk dem hver dag.mFå evt. nummeret til lægen/laboratoriet, så kan det være det hjælper

Jo det ville det vel næsten! Men vores børnelæge har allerede rykket for svarene og skrev bl.a. at hvis de ikke snart fandt ud af noget måtte de tage ham over igen. Men der er jo ikke svaret på den henvendelse..

Anmeld

13. august 2011

Nessie

Anonym skriver:

Jo det ville det vel næsten! Men vores børnelæge har allerede rykket for svarene og skrev bl.a. at hvis de ikke snart fandt ud af noget måtte de tage ham over igen. Men der er jo ikke svaret på den henvendelse..

Det er da helt fantastisk sløvt. Har aldrig hørt noget lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.