At pølle når man føder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du lavet under fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.876 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg er så bange for at man kommer til at lave en lille pølse når man føder. Vil virkelig syntes det var SÅ pinligt. Især over for kæresten.

Hvor mange har egentlig gjort det under fødslen? Hvor hvordan havde i det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Turtles

Anonym skriver:

Ja, jeg er så bange for at man kommer til at lave en lille pølse når man føder. Vil virkelig syntes det var SÅ pinligt. Især over for kæresten.

Hvor mange har egentlig gjort det under fødslen? Hvor hvordan havde i det med det?

Jeg havde det på samme måde som dig..
Frygtede virkeligt at komme til det midt i alt presserriet..
Men fik tilbudt et lavment inden, så det sagde jeg ja tak til, og så kom jeg af med det der nu var (lækkert) inden jeg for alvor skulle presse.

Så mit råd til dig er, få det inden

Anmeld

13. august 2011

millesofie

nu aner jeg ikke hvor meget der kom men jeg håber bare det var en lille en

de havde glemt at gi mig den der skide pille da jeg kom

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

jeg har på fornemmelsen at når du ligger der og skal have det her barn til verdenen så er det ikke det som du tænker på. 

Før jeg skulle føde  var jeg også bange for at skide, og sprække og blive klippet og ja alle de grimme ting... men da jeg lå der med presse veer .. havde jeg kun en tanke i hovedet, selv om der var 8 mand i rummet, og jeg lå med knæene ved hovedet og var knald rød i æsken og det var at få det her barn UD det fra og i en fart. 

Men nej jeg lavede ikke. men nok fordi jeg dagen forinden havde tager americansk olie ( lad være med det, det sætter ikke i gang, anden giver tynd mave, OGSÅ til baby i maven) så da jeg fødte tøsepigen sked HUN ud over mig, min mor , og jordmoderen ... og INGEN tog sig af det, det blev tørret af og der var intet pinligt over det på nogen plan 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig..
Frygtede virkeligt at komme til det midt i alt presserriet..
Men fik tilbudt et lavment inden, så det sagde jeg ja tak til, og så kom jeg af med det der nu var (lækkert) inden jeg for alvor skulle presse.

Så mit råd til dig er, få det inden

Jamen det vil jeg også helt bestemt have

Men der er jo bare nogle, der ikke når at få det

Anmeld

13. august 2011

missbach

Syns det er noget man tænker meget over inden, men under selve fødslen der skænkede jeg det slet ikke en tanke.. Der sker så meget andet, at når du presser, så tænker man ikke på andet end det.. 

Hvis det skulle ske, som det jo gør for det fleste (det er jo ikke til at undgå da endetarmen udvider sig 5 cm) så er jordmoderen jo prof og ligger nyt underlag under.. 

Ha en dejlig fødsel.. 

Anmeld

13. august 2011

Turtles

Anonym skriver:

Jamen det vil jeg også helt bestemt have

Men der er jo bare nogle, der ikke når at få det

Ja hvis du ikke kan nå det, så er der jo ik så meget at gøre

Men dem som jeg kender der har gjort det, de opdagede det ikke, da jordmoderen er hurtig til at fjerne det.

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

missbach skriver:

Syns det er noget man tænker meget over inden, men under selve fødslen der skænkede jeg det slet ikke en tanke.. Der sker så meget andet, at når du presser, så tænker man ikke på andet end det.. 

Hvis det skulle ske, som det jo gør for det fleste (det er jo ikke til at undgå da endetarmen udvider sig 5 cm) så er jordmoderen jo prof og ligger nyt underlag under.. 

Ha en dejlig fødsel.. 

ja okay

nej man tænker sikkert ikke over det, når det veerene kommer. Men tankerne er der i hvert fald nu

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

DE FLESTE fødende får en klyx (lavement) inden fødslen er gået RIGTIGT i gang... aåtså hvor de skønner at der er nogle timer til fødslen. det sker oftest i forbindelse med at du bliver indlagt på fødegangen... 

når man har fået sådan en klyx så bliver du tømt RIMELIG godt ud. og dermed er risikoen for at lave en lille pølle under presseveerne MINIMAL  

men det er en generel frygt som de fleste der skal føde, har.. og ligeså snart man ligger på fødebriksen og er igang. er man så pisse hamrende ligeglad med alt andet end at fokusere på at trække vejret på en måde så veerne er til at holde ud..... og så tænker du slet ikke på at skulle pølle  

jeg prøvede det dog ikke selv.. jeg havde dog presseveer i et par timer.. men jeg fik akut kejsersnit.

men min pøllefrygt forsvandt ligesom i takt med at mine veer blev stærkere.. 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Ja hvis du ikke kan nå det, så er der jo ik så meget at gøre

Men dem som jeg kender der har gjort det, de opdagede det ikke, da jordmoderen er hurtig til at fjerne det.

Hehe ja okay Godt de er hurtige til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.