Silas 5 mdr, som tiden dog flyver afsted (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Janni.

Ja så rundede Silas de 5 mdr idag. Han har fået grød hver dag i cirka 1 måned nu til stor fornøjelse for herren. Virkelig en nydelse for ham kan man se  

Siden sidst har han lært at trille fra ryg til mave og omvendt, det nyder han virkelig og kommer omkring på den måde, ofte ender han dog inde under spisebordet hvor han er helt stille, som om han leger gemmeleg med mor og far.  Og hovedet har han selvfølgelig helt styr på nu, det havde han knap sidste gang. 

Jeg købte en gynge til ham i Onsdag, det er med vild jubel og skrig og skrål når han får en tur i den 

Udover det, så har jeg vidst byens mest sure og gnavne baby pt. Synes godt nok meget af dagen går med at trøste og opmuntre ham lige nu. Håber det bare er et tigerspring. 

Puha jeg sammenligner hele tiden med hvad han kunne i starten, og synes bare det går SÅ stærkt lige nu.  

Og nu sidder i og tænker... Billederne!! Så her kommer et lille udpluk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

B&J

Ihh søde sååå DEJLIG han dog er og hvor er han bare dygtig

tiden flyver afsted det er helt vildt, forstår slet ikke den går så hurtig mon ikke man kan få en lille pause knap

Anmeld

13. august 2011

Janni.

B&J skriver:

Ihh søde sååå DEJLIG han dog er og hvor er han bare dygtig

tiden flyver afsted det er helt vildt, forstår slet ikke den går så hurtig mon ikke man kan få en lille pause knap

Åh ja tak, jeg vil også gerne have en pause knap 

Anmeld

13. august 2011

Nessie

Åååååårrrrhhh, hvor er han bare sød og dygtig

Anmeld

13. august 2011

K&S

Århhh, hvor er han kær

Anmeld

13. august 2011

Janni.

Nessie skriver:

Åååååårrrrhhh, hvor er han bare sød og dygtig

Åh tak skal du ha'. 

Anmeld

13. august 2011

Janni.

K&S skriver:

Århhh, hvor er han kær

Tak, det synes jeg nu også, bortset fra hans gnavne stunder lige i tiden, så må jeg indrømme at jeg nyder når han sover 

Anmeld

13. august 2011

K&S

Janni. skriver:

Tak, det synes jeg nu også, bortset fra hans gnavne stunder lige i tiden, så må jeg indrømme at jeg nyder når han sover 

Hehe, det kan jeg godt forstå - det tager på overskuddet med en sur og pylret lille mand

Anmeld

13. august 2011

Ayasmor

Sikke kær han er.. Og nøj hvor han ligner far

Anmeld

13. august 2011

Janni.

K&S skriver:

Hehe, det kan jeg godt forstå - det tager på overskuddet med en sur og pylret lille mand

Åh ja det er øv bøv. Især den anden dag da jeg var i mødregruppe med ham. Han var sur og irritabel fra vi kom til vi gik.. Da må jeg indrømme at jeg gik hjem og gav sønnike til farmand, og pustede ud. 

Godt farmand er hjemmegående husfar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.