Hjælp.. ?? Tilmelding/mindre blødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Jeg har nu heller aldrig været den største bløder, så kan godt forstå at du har meldt dig til.

for en rigtig fin omgang til jer og meget et positivt resultat til sidst

1000 tak søde!!!!  

Hvordan har du det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

AnneH

Tak, jeg har det godt. Har dog desværre en gang imellem ondt i ryggen, nede i lænnen. Det synes jeg er lidt tideligt, men tager det med.

Synes tiden går langtsomt, og der er stadig en masse ventetid. Dog er det ligesom lidt noget andet. Men synes der er så lang tid til MD scanning d. 22 aug.

Det er stadig meget uvirkeligt og kan slet ikke forstå det.

Håber sådan at det er jeres tur nu. Blev så ked af det på jeres vegne da jeg så det var gået i stå hos jer. Kan kun alt for godt huske smerten ved det.

Kæmpe

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Tak, jeg har det godt. Har dog desværre en gang imellem ondt i ryggen, nede i lænnen. Det synes jeg er lidt tideligt, men tager det med.

Synes tiden går langtsomt, og der er stadig en masse ventetid. Dog er det ligesom lidt noget andet. Men synes der er så lang tid til MD scanning d. 22 aug.

Det er stadig meget uvirkeligt og kan slet ikke forstå det.

Håber sådan at det er jeres tur nu. Blev så ked af det på jeres vegne da jeg så det var gået i stå hos jer. Kan kun alt for godt huske smerten ved det.

Kæmpe

Wooohoooo, MD... DET BLIVER EN FANTASTISK DAG!!!!  Vil i have at vide hvad det er???  Jeg havde også været vildt utålmodig!!!!!

Håber det så meget, er ved at være brugt... Tror ikke jeg klarer det hvis det sker igen, var hvirkelig nede at vende denne gang.. Så nu skal det bare være vores tur denne gang!!!!

Anmeld

14. august 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Har tilmeldt os, så må de sige at vi ikke kan hvis de mener det... Så nu må vi bare vente og se....

for at denne gang er lykkens gang for jer!

Anmeld

14. august 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

for at denne gang er lykkens gang for jer!

1000 tak søde  sider og venter på at de ringer...

Anmeld

14. august 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde  sider og venter på at de ringer...

Skal nok krydse ALT for de ringer med en god besked til dig. Håber virkelig det er jeres tur nu

Du må lige skrive en opdatering, når de har ringet. Hvad tid sådan cirka ringer de?

Anmeld

14. august 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Skal nok krydse ALT for de ringer med en god besked til dig. Håber virkelig det er jeres tur nu

Du må lige skrive en opdatering, når de har ringet. Hvad tid sådan cirka ringer de?

Imellem 9.00 og 12.00 står der i brochuren... Og i weekenden hvis de har tid til det... Men vi skal i kort protokol, så jeg skal jo scannes og igang senest imorgen...  Mine nerver er totalt på højkant...

Anmeld

14. august 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Imellem 9.00 og 12.00 står der i brochuren... Og i weekenden hvis de har tid til det... Men vi skal i kort protokol, så jeg skal jo scannes og igang senest imorgen...  Mine nerver er totalt på højkant...

Kan jeg godt forstå, det er da også noget af en gyser!!!! Føler med dig

De skal da bare ringe med en god besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.