Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg lige haft besøg af Susanne(Bavianis) med hjælpere Hun skulle hente Birk´s dåbskage til i morgen. Hendes computer er gået i sort, så jeg måtte gerne dele billeder med jerHun blev rigtig glad for den...
Det er en lækker chokoladekage med chokostykker og to lag hindbærmousse, og den er smurt op med chokoladesmørcreme..
Jeg er ret stolt over den. Har lige rykket min egen grænse indenfor kagepyntning Og her følger så en hel masse billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Hvor er den fin:-)
Hvor er den fin:-)
Tak skal du have
årrh den er godtnok sød
SpunkenJo skriver: Super flot
Super flot
Mange tak
isabellamor skriver: årrh den er godtnok sød
Dot D skriver: Så har jeg lige haft besøg af Susanne(Bavianis) med hjælpere Hun skulle hente Birk´s dåbskage til i morgen. Hendes computer er gået i sort, så jeg måtte gerne dele billeder med jerHun blev rigtig glad for den... Det er en lækker chokoladekage med chokostykker og to lag hindbærmousse, og den er smurt op med chokoladesmørcreme.. Jeg er ret stolt over den. Har lige rykket min egen grænse indenfor kagepyntning
Jeg er ret stolt over den. Har lige rykket min egen grænse indenfor kagepyntning
Nøøøøj hvor er den flot!!! damn. du er sgu mit store kage idol
Virkelig fin!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128