Ma:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Maalene

Ann87 skriver:

Det giver også god mening! For lige som at lægge det bag sig! Tusind tak også for snakken, det har været rart!  

Det var da det mindste - hvis du har nogle spørgsmål eller noget, så skriver du bare - kan se du endte med en udskrabning, det fik jeg også, så sig endelig til, hvis der er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mom2012

Maalene skriver:

Det var da det mindste - hvis du har nogle spørgsmål eller noget, så skriver du bare - kan se du endte med en udskrabning, det fik jeg også, så sig endelig til, hvis der er noget

Mange tak!  Det kan godt være der dukker et par spørgsmål op Jeg er glad for jeg fik den! Jeg har det meget bedre nu!! Tror ikke jeg vil vælge pillerne, hvis det skulle ske en anden gang igen!! 7 9 13.. 

Anmeld

17. august 2011

SussieThyssen

Ann87 skriver:

Mine bange anelser var desværre rigtige.. Det er så hårdt! Vi havde set hjerteblink da jeg var 7+1.. Lægen mente den var gået til omkring 8+4 og jeg var 12+3 da det blev opdaget..  Vores lille ønskebaby.. 

Hvor længe gik der inden i andre begyndte PB igen? Hvornår følte i jer klar? 

Stort trøstekram herfra til dig.

Det er hårdt, men du må holde fast i, at der har været en grund og at det er bedst sådan.

Når man ikke har gået længere hen, så kan man sagtens begynde igen efter et par måneder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Ann87 skriver:

Mange tak!  Det kan godt være der dukker et par spørgsmål op Jeg er glad for jeg fik den! Jeg har det meget bedre nu!! Tror ikke jeg vil vælge pillerne, hvis det skulle ske en anden gang igen!! 7 9 13.. 

Du skriver bare så

Det kan jeg godt forstå, er også glad for jeg valgte en udskrabning, selvom man havde lidt ondt efterfølgende, så er det jo ingenting i forhold til, hvis man havde valgt pillerne...

Men det kommer ikke til at ske for jer igen, det er jeg sikker på - mon ikke I lige om lidt står med 2 fantastiske streger igen

Anmeld

17. august 2011

Mom2012

SussieThyssen skriver:

Stort trøstekram herfra til dig.

Det er hårdt, men du må holde fast i, at der har været en grund og at det er bedst sådan.

Når man ikke har gået længere hen, så kan man sagtens begynde igen efter et par måneder.

Kærligst
Sussie

Tusind tak! Det lyder godt! Jeg er også helt sikker på jeg er klar igen der!! 

Anmeld

17. august 2011

SussieThyssen

Ann87 skriver:

Tusind tak! Det lyder godt! Jeg er også helt sikker på jeg er klar igen der!! 

Krydser fingre for at det nok skal gå godt næste gang søde ven.

Anmeld

17. august 2011

Mom2012

Maalene skriver:

Du skriver bare så

Det kan jeg godt forstå, er også glad for jeg valgte en udskrabning, selvom man havde lidt ondt efterfølgende, så er det jo ingenting i forhold til, hvis man havde valgt pillerne...

Men det kommer ikke til at ske for jer igen, det er jeg sikker på - mon ikke I lige om lidt står med 2 fantastiske streger igen

Nej lige præcis! Hold k*ft hvor havde jeg ondt at de piller!! 

Jeg er helt sikker på du har ret De er der lige om et øjeblik!

Fik du egentlig tilbudt nogle ekstra scanninger efterfølgende? 

Anmeld

17. august 2011

Mom2012

SussieThyssen skriver:

Krydser fingre for at det nok skal gå godt næste gang søde ven.

Tak!! 

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Ann87 skriver:

Nej lige præcis! Hold k*ft hvor havde jeg ondt at de piller!! 

Jeg er helt sikker på du har ret De er der lige om et øjeblik!

Fik du egentlig tilbudt nogle ekstra scanninger efterfølgende? 

Det er de helt sikkert

Ja, fik tilbudt en tryghedsscanning, da jeg blev gravid, fordi vi tidligere havde mistet - og det gav VIRKELIG meget ro i sindet

Vil helt klart anbefale, at du kontakter din læge, når I bliver gravide igen, og så vil h*n helt sikkert give jer en henvisning til en tryghedsscanning

Anmeld

17. august 2011

Clisolka

Ann87 skriver:

Mine bange anelser var desværre rigtige.. Det er så hårdt! Vi havde set hjerteblink da jeg var 7+1.. Lægen mente den var gået til omkring 8+4 og jeg var 12+3 da det blev opdaget..  Vores lille ønskebaby.. 

Hvor længe gik der inden i andre begyndte PB igen? Hvornår følte i jer klar? 

Først: En til dig. 

Jeg havde en MA året før jeg fødte min datter. Det eneste jeg kunne tænke på, var hvornår vi fik de 2 gyldne streger. Jeg var ikke mentalt klar lige efter MA'en. 6 mrd efter efter var jeg gravid igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.